درخواست کمک بیل کلینتون از استیو جابز

۳۰ مهر ۱۳۹۰ | ۱۵:۳۵ کد : ۱۷۲۳۸ سرخط اخبار

در زندگی‌نامه استیو جابز، بنیانگذار شرکت اپل که به تازگی در گذشته، آمده است: بیل کلینتون در زمان انتشار اخبار رسوایی رابطه نامشروع خود با"مونیکا لوینسکی"، از استیو جابز برای برون‌رفت از این بحران، تقاضای کمک کرده بود.

 

به گزارش ایسنا، در این کتاب که به زودی وارد بازار می‌شود، آمده است: بیل کلینتون، رئیس جمهور اسبق آمریکا در زمان انتشار اخبار رسوایی رابطه نامشروع خود با"مونیکا لوینسکی"، طی یک تماس تلفنی شبانه از بنیانگذار اپل خواسته بود تا در مورد چگونگی مدیریت این رسوایی او را راهنمایی کند.

 

استیو جابز در پاسخ به درخواست بیل کلینتون گفته بود:" اگر این کار را کرده‌اید من نمی‌توانم به شما کمک کنم، اگر این کار را انجام داده‌اید باید موضوع را به ملت آمریکا بگویید."

 

به گفته نویسنده کتاب، پس از اینکه جابز این پاسخ را به کلینتون داد سکوتی سنگین در آن‌طرف خط تلفن برقرار شد.

اندکی پس از مرگ استیو جابز، کلینتون در یک مصاحبه درخصوص رابطه دوستی خود با بنیانگذار اپل صحبت کرد.

 

زندگی‌نامه استیو جابز توسط والتر ایساکسون، رئیس سابق هیئت مدیره سی.ان.ان و از دبیران مجله تایمز نوشته شده است. او تاکنون زندگینامه افرادی مثل بنجامین فرانکلین و هنری کیسینجر را تالیف کرده است.

 

زندگینامه نوشته شده درباره استیو جابز حاصل بیش از 40 مصاحبه طولانی با او طی دو سال بوده و در کنار آن از بیش از صد نفر از اعضای خانواده، ‌همکاران، ‌دوستان و رقبای استیو جابز نیز کسب اطلاعات شده است.

 

به گزارش سی.ان.ان، ‌این کتاب تنها کتابی است که با رضایت شخصی استیو جابز راجع به شخص او نوشته شده است.

 

در همین حال والتر ایساکسون بعد از مرگ جابز گفت: من چند هفته پیش او را برای آخرین بار در خانه‌اش در کالیفرنیا دیدم. او در آن زمان وضع جسمانی بسیار بدی داشت و به سختی از پله‌ها بالا می‌رفت. به نظرم خیلی درد می‌کشید، اما همچنان ذهن او فعال بود.



نظر شما :