لیبرمن: عباس پشه، بزدل و دروغگوست!

۲۵ شهریور ۱۳۹۱ | ۲۰:۲۸ کد : ۱۹۰۶۸۶۱ سرخط اخبار

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی این بار نیز رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین را مورد هجمه خود قرار داده و وی را «پشه»، بزدل و دروغگو خواند.

به گزارش خبرنگار فارس از قدس اشغالی، «آویگدور لیبرمن» که از تصمیم «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر تحویل 250 شیکل از درآمدهای مالیاتی به تشکیلات خودگردان برای مقابله با اعتراضات مردمی در کرانه باختری و بحران اقتصادی به خشم آمده است، «محمود عباس» را مورد حمله قرار داده و وی را پشه، بزدل و دروغگو خواند.

این در حالی است که عباس گزینه مذاکرات سازش با رژیم صهیونیستی را برگزیده و این گزینه را به مقاومت در برابر صهیونیست ها ترجیح می دهد.

لیبرمن در این باره در صفحه شخصی خود در فیس بوک نوشت: اگر [عباس] ذره ای احساس کرامت داشت، استعفا می داد تمامی آن چیزی که برای عباس باقی مانده این است که اسرائیل را متهم کند؛ اقدامات وی تروریسم سیاسی محض است و همانطور که نمی توان رژیم های متعفن در کشورهای عربی را نجات داد، نجات رژیم متعفن عباس نیز غیرممکن است.

وی در ادامه نوشت: برای ما فرقی نمی کند که پس از عباس چه کسی روی کار می آید زیرا اگر تمایل به گفت وگو داشت ما نیز با او گفت وگو می کنیم.

لیبرمن همچنین به مناسبت گذشت نوزدهمین سالروز امضای توافقنامه اسلو اعلام کرد که دستوراتی به وزارت خارجه داده تا مطالعات جامعی بر روی تمام توافقات انجام دهند تا مشخص شود آیا این توافقات بویژه توافقنامه های امضا شده با تشکیلات خودگردان اجرا شده است یا خیر.

وی افزود: روشن است که توافق اسلو از زمان تاسیس اسرائیل یکی از توافقاتی است که شکست در آن بیشتر بوده است و باید در آن تجدیدنظر شود؛ نباید از واقعیت ها فرار کرد بلکه به اتخاذ تصمیمات دشوار نیاز هست و باید در روابط با تشکیلات خودگردان تجدیدنظر شود.

کلید واژه ها: تشکیلات خودگردان عباس


نظر شما :