حماس: استعفای باراک یعنی قبول شکست توسط اسرائیل

۰۶ آذر ۱۳۹۱ | ۲۲:۰۶ کد : ۱۹۰۹۶۰۸ سرخط اخبار

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری سما، جنبش حماس کناره‌گیری «ایهود باران» از حیات سیاسی را دلیلی بر شکست سیاسی و نظامی رژیم اشغالگر در جنگ علیه غزه دانست.

«فوزی برهوم» سخنگوی حماس طی اظهاراتی در صفحه فیس بوک خود نوشت: استعفای باراک و کناره‌گیری وی از حیات سیاسی تاکیدی بر شکست رژیم اشغالگر در تحقق اهداف خود است.

وی افزود که استعفای باراک پیروزی دیگری به پیروزی‌های عملیات سنگ سجیل و مقاومت فلسطین افزود و دلیلی بر سرگردانی و بحران حقیقی رهبران رژیم اشغالگر در نتیجه ثبات و موفقیت مقاومت است.

گردان‌های القدس: استعفای باراک واکنش مستقیم به شکست است

«ابو احمد» سخنگوی گردان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی نیز تاکید کرد که استعفای باراک واکنش مستقیم به شکست خود و ارتش اسرائیل در نوار غزه است و این استعفای وی نشان داد که خون ملت فلسطین و قربانی‌هایی که دادند، هدر نرفته است.

ابواحمد همچنین اظهار داشت که این استعفا نخستین نتیجه نبردی است که گردان‌های القدس و همه گروه‌های مقاومت فلسطین در جریان تجاوز رژیم صهیونیستی علیه غزه انجام دادند و اتفاقات بعدی در این رژیم رخ خواهد داد و چه بسا «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز مجبور به استعفا شود.

وی تصریح کرد که روحیه صهیونیست‌ها با توجه به پیروزی مقاومت فلسطین در پایین‌ترین سطح قرار دارد.

کمیته‌های مقاومت: کناره‌گیری باراک اعلام رسمی شکست جنگ  غزه است

از سوی دیگر «ابو مجاهد» سخنگوی کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین اعلام کرد که کناره‌گیری باراک از صحنه سیاسی اعلام رسمی شکست جنگ علیه ملت و مقاومت فلسطین در نوار غزه است.

وی افزود که باراک وارد جنگ علیه غزه شد و جنایت‌هایی علیه خانواده‌های فلسطینی اعم از خانواده الدلو، عزام، حجازی و دغمش مرتکب شد و برای دستیابی به موفقیت‌های انتخاباتی کودکان غزه را قتل عام کرد اما غزه پایدار ماند و هرگز اجازه نخواهد داد با خون و اجساد کودکان غزه به رقابت انتخاباتی بپردازند بلکه غزه پایدار است و مبارزان آن به پیروزی اصرار دارند.

وی تصریح کرد: به نظر می‌رسد سران رژیم صهیونیستی از گذشته عبرت نمی‌گیرند مقاومت نوار غزه پیش از این اولمرت تروریست را پس از شکست در نبرد فرقان، به بازنشستگی سیاسی واداشت.

ابومجاهد تاکید کرد: خداوند عزوجل هرگز خون شهدای کودک و زنان و رهبران مجاهدین را تباه نمی‌کند و یک پیروزی از آن ما کرد که ملت فلسطین به آن افتخار می‌کند.

کلید واژه ها: مقاومت فلسطین باراک استعفای سیاسی پیروزی استعفای باراک مقاومت فلسطین کناره گیری


نظر شما :