فرار موقت آمریکا از پرتگاه مالی

۱۲ دی ۱۳۹۱ | ۱۳:۴۱ کد : ۱۹۱۱۰۲۲ سرخط اخبار

کاخ سفید و سنای آمریکا جهت پیشگیری از سقوط آمریکا از پرتگاه مالی با یکدیگر به توافقی موقت رسیدند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رویترز، در آخرین دقایق مهلت برای توافق، کنگره آمریکا در توافقی، موقتا بر سر جلوگیری از افزایش مالیات ها و کاهش مخارج دولت فدرال به توافق رسیدند. افزایش مالیات ها و کاهش هزینه های دولت فدرال 600 میلیارد دلار هزینه بر آمریکایی ها تحمیل می کرد.

با این وجود راه سختی  جهت تصویب نهایی این توافق باقی مانده است و احتمالا مجلس نمایندگان آمریکا برای این توافق را به چالش بکشد.

در حال حاضر اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا در دست جمهوری خواهان است و نمایندگان جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا نسبت به بی علاقگی اوباما به طرح جمهوری خواهان برای کاهش هزینه های دولت فدرال گلایه های دارند و شاید اکنون فرصت جبران و امتیاز گرفتن از اوباما برای آنها فراهم شود.

احتمالا نمایندگان جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا مخالف افزایش مالیات بر خانواده های با درآمد بالای 450 هزار دلار در سال باشند.

جان بینر، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، پس از اعلام تواق میان کاخ سفید و سنا بر سر طرحی برای چلوگیری از سقوط آمریکا از پرتگاه مالی  گفته است پس از بررسی طرح توافق شده درمورد تایید یا اصلاح این طرح تصمیم گرفته خواهد شد.

 

کلید واژه ها: آمریکا نمایندگان مجلس نمایندگان توافق نمایندگان آمریکا مجلس مجلس نمایندگان آمریکا


نظر شما :