حماس به اوباما هشدار داد

۳۰ اسفند ۱۳۹۱ | ۲۱:۰۳ کد : ۱۹۱۴۱۳۵ سرخط اخبار

 

دولت حماس در نوار غزه با صدور بیانیه ای در پایان نشست هفتگی اش نسبت به دیدار باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا از مسجد الاقصی تحت نظارت صهیونیست ها هشدار داد و این اقدام را تلاش برای مشروعیت دادن به اشغالگری صهیونیست ها بر مسجدالاقصی و تحریک احساسات مسلمانان دانسته است.
 
به گزارش تسنیم جنبش مقاومت اسلامی فلسطین نسبت به بازدید رئیس جمهور آمریکا از اماکن مقدس مسلمانان در بیت المقدس هشدار داد. 
 
اخوان آنلاین نوشت: دولت حماس در نوار غزه با صدور بیانیه ای در پایان نشست هفتگی اش نسبت به دیدار باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا از مسجد الاقصی تحت نظارت صهیونیست ها هشدار داد و این اقدام را تلاش برای مشروعیت دادن به اشغالگری صهیونیست ها بر مسجدالاقصی و تحریک احساسات مسلمانان دانسته است. 
 
دولت حماس همچنین، برداشتن نقشه فلسطین از یکی از میادین شهر بیت لحم توسط تشکسلات خودگردان در آستانه ورود باراک اوباما به این شهر را محکوم کرد. 
 
این در حالی است که منابع خبری فلسطینی از بازداشت ده ها دانش آموز فلسطینی در آستانه در شهر الخلیل در کرانه باختری رود اردن خبر داده اند. 
 
بنا بر گزارش ها، این بازداشت ها توسط نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی و در آستانه سفر باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا به سرزمین های اشغالی فلسطین صورت می گیرد. 
 
از سوی دیگر، ده ها نفر از فلسطینیان در شهر رام الله در کرانه باختری تظاهرات ضد آمریکایی برگزار کرده اند. بیشتر تظاهرکنندگان که از جوانان فلسطینی بودند در این تظاهرات، دیدار اوباما از شهرهای رام الله و بیت لحم را محکوم کردند. 

کلید واژه ها: باراک اوباما


نظر شما :