جایزه بین ‌المللی باروت خیس برای همسر اوباما

۱۱ فروردین ۱۳۹۲ | ۱۴:۰۶ کد : ۱۹۱۴۴۲۵ سرخط اخبار

به گزارش خبرنگار مهر، جایزه ویژه دهمین کنگره ره آورد سرزمین نور با عنوان باروت خیس به دلیل عدم حضور نماینده منافع آمریکا در ایران، به صورت پستی برای وی به منظور ارائه به همسر رئیس جمهور آمریکا ارسال می شود.

جایزه ویژه کنگره ره آورد سرزمین نور به کسی تعلق می گیرد که بر خلاف میل و سیاست شخصی خود اقدامی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران انجام داده باشد و این اقدام وی موجب خدمتی برای نظام شود.

براین اساس اقدام اخیر میشل اوباما و  اعطای جایزه اسکار به فیلم ضد ایرانی «آرگو» دستاورد بزرگی برای ملت ایران داشته است.

صنعت سینمای هالیوود که همواره ادعای استقلال داشته و شعار جدایی هنر از سیاست را اعلام کرده است با فعالیت اخیر همسر اوباما نشان داد که این صنعت دست نشانده کاخ سفید و دست اندرکاران آن است

در راستای برگزاری کنگره ره آورد سرزمین نور و به منظور اعطای جایزه ویژه این کنگره به همسر رئیس جمهور آمریکا، سفیر دولت سوئیس که حامی و نماینده منافع آمریکا در ایران است، از سوی مسئولان برگزاری کنگره به صورت رسمی دعوت شد.

در مدت سه روز برگزاری کنگره ره آورد سرزمین نور ، نماینده منافع آمریکا در ایران پاسخی به دعوت صورت گرفته نداد. به این ترتیب به دلیل عدم حضور وی جایزه میشل اوباما به صورت نمادین توسط پدر شهید احمدی روشن به همسر اوباما اعطا شد.

این جایزه در اختیار رئیس پست شهرستان خرمشهر قرار گرفت تا به سفارت سوئیس ارسال شود.

 

کلید واژه ها: کنگره آمریکا جایزه آورد سرزمین نور ره آورد سرزمین نور همسر ره آورد سرزمین کنگره ره آورد کنگره ره آورد سرزمین آورد سرزمین ره آورد کنگره ره اوباما سرزمین نور نور سرزمین


نظر شما :