سردار نقدی: تیغ آمریکا در جهان کند شده است

۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ | ۱۳:۲۷ کد : ۱۹۱۵۵۲۶ سرخط اخبار

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار محمدرضا نقدی عصر امروز در همایش «حماسه سازان سیاسی ـ دلاورمردان بسیجی» در جمع فرماندهان بسیج در محل مجتمع آیه ها اظهار کرد: باید زمینه خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را ایجاد کنیم.

وی افزود: امروز دشمنی ها در ارتباط با ایران اسلامی به اوج خود رسیده و هرگاه که نبرد و مبارزه به اوج می رسد حماسه خلق می شود.

نقدی با بیان اینکه امروز مستکبران از صلابت مردان مکتبی و ولایی و شیرزنان مکتب توحید رعب و وحشت دارند، خاطرنشان کرد: صلابت و مقاومت مردان و زنان ایرانی درس بزرگی به تاریخ و به ویژه مستکبران داده و امروز آنان با همه وجود و با همه ظرفیت در مبارزه با ایران پای کار آمده اند.

* استکبار با همه ظرفیت خود برای غلبه به ایران در میدان جنگ آمده است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید براینکه امروز غرب می داند که در حوزه نظامی برای شکست ایران هیچ حرفی برای گفتن ندارد، گفت: امروز غرب فهمیده که با سلاح جنگی نمی تواند اسوه ها و الگوهایی چون برنسی ها را حذف و ناتوان کند بلکه این ملت جوانان دین داری را در متن خود داشته که با این ابزارهای جنگی تن به شکست نمی دهند.

وی ادامه داد: در عرصه سیاست نیز آنان با کوچکترین تحرک سیاسی ایران برنامه ریزی های متعدد برای شکست داشته و این به نوع خود قابل بررسی است.

نقدی مذاکره با آمریکا را سبب تورم 10 برابر در اقتصاد توصیف کرد و اذعان داشت: کسانی که به ما توصیه می کنند با آمریکا یا سازش کنیم و یا مذاکره بی تردید یا خائن هستند یا بی تدبیر.

وی یادآور شد: در حوزه تحریم شاهد آن هستیم که از هیچ فشار اقتصادی بر ما دریغ نکردند؛ نفت را تحریم کردند، دلار و فلزات گرانبها چون طلا، آیا با این شرایط آنان پای میز مذاکره به نفع ایران حرف زده و یا حرکت می کنند.

نقدی اذعان داشت: فقط در حوزه مواد غذا ما را تحریم نمی کنند چرا که می خواهند همواره وابسته باشیم نه اینکه دلشان سوخته باشد و یا با ما سازش کرده باشند؛ مجموع این حوادث دشمنی واضح غرب را بر ما اثبات می کند.

* جایزه اسکار را به فیلم های ضدایرانی در کاخ سفید اهدا می کنند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: در عرصه هنر نیز با ما تخاصم و دشمنی دارند و اوج این تخاصمات در جشنواره اسکار مشاهده می شود.

وی افزود: شاهد آن هستیم که دو سال پیاپی به فیلم هایی هرچند ضعیف اما ضدایرانی را برنده اعلام کرده و این فقط دشمنی آنان را با ما نشان می دهد.

نقدی افزود: به طور اطمینان کاخ سفید تصمیم گیرنده آن است که چه فیلمی در این جشنواره برنده شود و اهدای جایزه اسکار در کاخ سفید مبین این مسئله است.

نقدی عرضه ورزش را نیز یکی از عرصه های تهاجم غرب علیه ایران توصیف کرد و افزود: پس از بررسی هایی که داشتند فهمیدند که کشتی رشته ایی است که ایران در آن موفق بوده و مدا ل آور است و بلافاصله این رشته را از صحنه المپیک حذف کردند.

وی افزود: آنان به دلیل اینکه بر این امر واقفند که در عرصه نظامی نمی توانند ما را با شکست مواجه کنند با همه ظرفیت در دیگر صحنه ها پای کار آمده اند.

* بسیج خط شکن حماسه سیاسی و اقتصادی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بسیج را خط شکن حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی توصیف کرد و افزود: حماسه سیاسی یعنی حضور گسترده و آگاهانه مردم در پای صندوق رأی و انتخاب فرد اصلح برای اداره دولت.

وی گفت: باید در این عرصه به دشمن نشان دهیم که خسته نیستیم و هیچ عاملی چون فشار، مشکلات، تلاطم های اقتصادی و مشکلات اجتماعی تحمیل شده ما را از صحنه انتخابات و صحنه های تحقق حماسه سیاسی خارج نخواهد کرد.

نقدی حضور مقتدرانه و آگاه مردم را سبب یأس دشمن خواند و یادآور شد: چیزی که سبب نامیدی دشمن می شود حضور مقتدرانه و آگاه مردم در تمام صحنه ها به ویژه صحنه انتخابات است و امروز در حالی که ایران ایجاد کننده موج حرکت بیداری اسلامی است باید به این حضور مقتدرانه خود قوت بخشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اذعان داشت: شاهد آن هستیم که نهضت مردمی در آمریکا و در دل این کشور ایجاد شده است.

* اخبار گزینشی غرب آزادی بیان را زیر سؤال می برد

نقدی با تأکید براینکه اخبار گزینشی غرب آزادی بیان را زیر سؤال می برد، گفت: آنان به رغم اینکه ادعا می کنند آزادی بیان دارند اما حقایق را انعکاس نداده و مواردی که سبب ضعف ایران باشد را انعکاس می دهند.

* توصیه کنندگان به مذاکره با آمریکا یا خائن هستند یا بی تدبیر

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید براینکه در صحنه جنگ با استکبار نمی شود سازش و مذاکره کرد، گفت: به طور قطع اعلام می کنیم آمریکا دوست ما نیست و هرگونه مذاکره با آمریکا نشانه خائنی و یا بی تدبیری است.

وی یادآور شد: برخی شرایط مذاکره را به ما توصیه می کنند و ما باید بدانیم که امروز نیازمند قیام هستیم نه مذاکره و سازش.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: تیغ آمریکا در جهان کند شده و برش ندارد اما شاهد آن هستیم که اقتدار ایران اسلامی روز به روز افزایش و جایگاه عمیق تر و بلندتری در جهان اسلام را به خود اختصاص داده است.

به گفته نقدی مذاکره با آمریکا نه تنها مشکلات اقتصادی را حل نمی کند بلکه سبب می شود تورم 10 برابر و تلاطم های اقتصادی بیشتر شود.

کلید واژه ها: مذاکره بسیج آمریکا حماسه اقتصادی سازمان بسیج مستضعفین مستضعفین بسیج مستضعفین سیاسی با آمریکا مذاکره با آمریکا آن هستیم شاهد آن هستیم هستیم که شاهد آن هستیم که با همه حماسه سیاسی آن هستیم که شاهد آن مذاکره با دشمنی


نظر شما :