سردار نقدی: 20 سال گزینه جنگ با ایران، روی میز آمریکا خاک می‌خورد

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ | ۱۴:۲۳ کد : ۱۹۱۶۱۰۴ سرخط اخبار

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار محمدرضا نقدی در جمع نخبگان بسیجی اظهار داشت: فردی که فردای پس از خطبه مقام معظم رهبری در فتنه 88 فرمودند اعتراض خود را در مسیر قانونی ارائه دهید، بگوید وارد خیابان ها شوید، کاندیدای اصلح نیست.

وی با اشاره به اینکه تحریم های جدید از سوی غرب، آثار فتنه 88 است، افزود: تحقق حماسه سیاسی و حضور یکپارچه، امن و با رعایت قانون پای صندوق های رای، تهدیدها و فشارهای استکبار جهانی را خنثی می کند.

فرمانده سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: توانمند شدن ایران در زمینه های اقتصادی، سیاسی، به ویژه دست یابی به فناوری هسته ای باعث شده است که گزینه جنگ علیه ایران اسلامی، حدود 20 سال روی میز آمریکا خاک بخورد.

سردار نقدی بیان داشت: دو گفتمان و تفکر در مورد رابطه با آمریکا در کشور وجود دارد یکی نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران و دیگری ایستادگی، مقاومت و ایجاد حماسه در تمام عرصه های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی است.

وی با تاکید بر اینکه هیچ سیاستی بدون نظر و حضور ایران در منطقه پیش نمی رود، گفت: حضور 122 تن از سران کشورهای غیرمتعهد و 770 عالم برجسته و نام آور دینی در ایران که از این تعداد 600 نفر اهل تسنن بودند یکی دیگر از توانمندی های جمهوری اسلامی در منطقه محسوب می شود.

فرمانده سازمان بسیج مستضعفین ابراز داشت: کشوری که 220 هزار شهید و صدها جانباز قطع نخاعی داده است و همچنین کشوری مانند آمریکا که در تمام عرصه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری، سینمایی و ورزش با ما سر عناد دارد، چگونه می توان با او سازش کرد.

سردار نقدی ابراز داشت: وضعیت اقتصادی اروپا به صفر و زیر صفر رسیده و رکود اقتصادی آمریکا موجب 7 میلیون کارتن خواب، 45 درصد ازدواج منجر به طلاق و 3.5 درصد تولد بچه های نامشروع شده است.

وی خاطرنشان کرد: به خاطر کنار گذاشتن معنویت و دین، شاهد فرو ریختن فرهنگ و اقتصاد ورشکسته در غرب هستیم. 

فرمانده سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: با تلاش فرهیختگان و دانشمندان بسیجی شاهد صنایع دفاعی پیشرفته، خودکفا و در جنگ الکترونیک نیز یکی از رقبای آمریکا و روسیه هستیم.

وی با تاکید بر اینکه  تحریم ها و فشارهای اقتصادی، توانایی ها و ظرفیت های نهفته انسان ها را آشکار می سازد، گفت: با استقامت و در صحنه بودن مردم ولایتمدار و حضور مقتدرانه مقام معظم رهبری، شاهد خودکفایی در بنزین، کشاورزی، و گذر از تورم 50 درصدی هستیم.

کلید واژه ها: اقتصادی آمریکا سیاسی


نظر شما :