نظر جالب حسنی مبارک در خصوص السیسی

۲۰ فروردین ۱۳۹۳ | ۱۸:۰۶ کد : ۱۹۳۱۲۲۰ سرخط اخبار

 حسنی مبارک با بیان اینکه عبدالفتاح السیسی در حال حاضر بهترین نامزد در عرصه رقابت ها برای تصدی پست ریاست جمهوری است، اظهار کرد که "حمدین صباحی" شایستگی این را ندارد که رئیس جمهور مصر شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شبکه الحیاة نواری صوتی از حسنی مبارک، دیکتاتور سابق مصر منتشر کرده که در آن وی عنوان داشته عبدالفتاح السیسی، وزیر دفاع مستعفی مصر بهترین نامزد برای مصر بوده و هیچ شخص دیگری در میدان جز او وجود ندارد.

وی تصریح کرد: حمدین صباحی، موسس جریان مردمی شایستگی این را ندارد که رئیس جمهور مصر شود و من نمی دانم که صباحی از این کشور چه می خواهد.

مبارک با بیان اینکه ظرف 30 سال به مردم مصر "خدمت" کرده است، از عملکرد حبیب العادلی، وزیر کشور در دوره وی در اواخر حکمرانی اش قدردانی کرد.

دیکتاتور سابق مصر همچنین خاطرنشان کرد که جمال عبدالناصر، رئیس جمهور پیشین مصر با مشتی آهنین بر مصر حکومت می کرد.

روزنامه الیوم السابع نیز سخنان حسنی مبارک را منتشر ساخته و به نقل از مبارک نوشت: من با اخلاص به کشور خدمت کردم و به خاطر آن جنگیدم و در خاک این کشور خواهم مرد.

وی در ادامه گفت: مردم مصر اکنون به حقیقت پی برده اند، من به دلیل آنکه مطمئن بودم که روزی می آید و خداوند حقیقت را آشکار می کند، بسیار صبر و تحمل کردم.

کلید واژه ها: مصر


نظر شما :