آغاز به کار دفتر "داعش" در پاکستان

۲۷ مهر ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۶ کد : ۱۹۳۹۷۸۷ سرخط اخبار

برخی رسانه های پاکستانی پس از انتشار اخبار دیوارنویسی و پخش دفترچه های اهداف گروه تروریستی داعش از آغاز بکار دفتر این گروه تروریستی در شهر کراچی خبر می دهند.
به گزارش تسنیم به نقل از «اردو پوینت» گفته می شود که گروه تروریستی داعش نخستین دفتر خود را در «سهراب گوت» منطقه ای در حومه شهر کراچی افتتاح کرده است.
بر اساس این گزارش، نهادهای اطلاعاتی پاکستان ضمن ابراز نگرانی از فعالیت گروه تروریستی داعش در حالی بدنبال کسب اطلاعات هستند که گفته می شود دفتر داعش در حومه کراچی آغاز بکار کرده است.
گروه های تروریستی پاکستان در مناطق «منگهوپیر»، «کنواری کالونی»، «پختون آباد»، «سلطان آباد»، «گلشن معمار»، «جنجال پوره»، «مچهرکالونی»، «افغان بستی»، «غریب آباد»، سهراب گوت و سایر مناطق دیگر در حمایت از گروه تروریتسی داعش در هفته های گذشته شبکه های  جدید خود را فعال کرده است.
«شیعت نیوز» نیز دیگر سایت پاکستانی ضمن ابراز نگرانی از فعالیت ترویست های داعش در این کشور نوشته که پس از فعالیت گروه تروریتسی داعش در کراچی، عملیات تروریستی در ماه محرم به احتمال زیاد افزایش خواهد یافت که باید تمهیدات امنیتی لازم از سوی دولت پاکستان انجام شود.
هفته گذشته نیز 6 فرمانده مهم طالبان پاکستان از گروه تروریستی داعش اعلام حمایت کردند.
 

کلید واژه ها: کراچی گروه تروریستی داعش پاکستان


نظر شما :