وقتی علی اکبرصالحی آرزوی شهادت کرد

۱۰ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۵:۲۰ کد : ۱۹۵۶۰۲۲ سرخط اخبار

مصاحبه علی اکبرصالحی با شبکه تلویزیونی امریکایی با حاشیه همراه بود.

به گزارش روزنامه ایران، شبکه «ان بی سی» در حاشیه انتشار گفت و گوی خود با علی اکبر صالحی با اشاره به اینکه مذاکرات هسته ای اوایل این ماه با بیانیه های مطبوعاتی «کری» و ظریف در «وین» به اوج رسید اما این رویداد به طور کامل در صلح و صفا پیش نرفت و خون نیز روی زمین ریخته شد، افزود: «پنج تصویر روی دیوار دفتر صالحی در تهران وجود دارد. این مرد آرام که انگلیسی را روان صحبت می کند، وقتی این تصاویر را به ما نشان داد، احساساتی شد و صدایش تغییر کرد. این تصاویر به چهار دانشمند هسته ای و یک راننده تعلق دارد که در تهران ترور شدند.

صالحی، اسرائیل را مسئول این ترورها معرف کرد اما گفت که «واشنگتن نیز سهیم است.»  براساس این گزارش، صالحی گفت: «ما اطلاعاتی داریم که نشان می دهد رژیم صهیونیستی مسئول بوده است اما فکر می کنیم متأسفانه تأیید ضمنی واشنگتن نیز وجود داشته است.»

به گزارش «ان بی سی»، وقتی از صالحی سؤال کردیم آیا ممکن است تصویر ششم نیز به این تصاویر اضافه شود، حالتی را نشان داد که تا پیش از این زیر ظاهر آرامش پنهان شده بود. او گفت: «امیدوارم من باشم، زیرا مایه افتخار برای من است. ما خواستار شهادت هستیم و از آن نمی ترسیم.»

کلید واژه ها: صالحی


نظر شما :