وزیر تجارت انگلستان به ایران می‌آید

۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۲۲:۳۰ کد : ۱۹۵۸۳۲۱ سرخط اخبار

رییس کمیسیون سرمایه گذاری اتاق بازرگانی ایران از سفر وزیر تجارت انگلستان به همراه یک هیات تجاری طی یک ماه آینده خبر داد و گفت: مذاکرات مثبتی در زمینه فاینانس با شرکت های تجاری انگلستان انجام شده است.

فریال مستوفی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، درباره سفر اخیر خود به انگلستان و گفت و گو با برخی مقامات اقتصادی انگلستان در کنفرانس لندن گفت: در این کنفرانس که با حضور وزیر تجارت انگلستان، شرکت های مختلف تجاری و همچنین رییس هیات مدیره اتاق انگلستان و ایران که نماینده ویژه نخست وزیر این کشور برگزار شد، روابط اقتصادی دو کشور مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: من در این کنفرانس ظرفیت ها، قوانین و همچنین موضوع سرمایه گذاری در ایران را برایشان تشریح کردم و آن ها هم علاقه مندی خود را برای اینکه بتوانند روابط اقتصادی خود را پس از تحریم ها با ایران بیشتر کنند، مطرح کردند.

رییس کمیسیون سرمایه گذاری اتاق بازرگانی ایران همچنین با بیان اینکه در کنفرانس لندن موضوعات مربوط به روابط بانکی مورد توجه قرار گرفت، تصریح کرد: در این کنفرانس مسائل و مشکلات موجود در زمینه روابط بانکی را مطرح کردم و آن ها نیز قول دادند که این مسئله را از طریق دولت انگستان با آمریکا در میان بگذارند.

مستوفی افزود: در مورد مسائل بانکی تنها ضرر ما مطرح نیست بلکه طرف مقابل هم از وجود این مشکلات ضرر می کند و برای همین آن ها هم به دنبال حل مشکلات هستند.

وی همچنین عنوان کرد که مذاکرات مثبتی را در زمینه فاینانس با شرکت های تجاری انگلستان در این کنفرانس داشته است.

رییس کمیسیون سرمایه گذاری اتاق بازرگانی ایران در بخش دیگری از صحبت هایش گفت که قرار است در ماه "می" وزیر تجارت انگلستان و یک هیات تجاری از شرکت های مختلف این کشور به ایران بیایند.

کلید واژه ها: انگلستان


نظر شما :