بحرینی منافقین را تنها کلید مقابله با ایران خواندند

۱۳ تیر ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۴ کد : ۱۹۶۰۸۱۲ سرخط اخبار

شماری از نمایندگان مجلس بحرین با صدور بیانیه ای ضمن حمایت از سرکرده گروهک تروریستی منافقین، این گروهک را تنها کلید مقابله با نظام ایران دانستند.

به گزارش  فارس، برخی اعضای پارلمان بحرین با صدور بیانیه ای حمایت خود را از «مریم رجوی» سرکرده گروهک تروریستی منافقین اعلام کردند.

در این بیانیه که وبگاه اماراتی «اِرم نیوز» از آن گزارش کرده، تأکید شده که گروهک مجاهدین خلق و «مریم رجوی» از سرکرده های آن، تنها کلید موجود برای مقابله با نظام ایران است.

«ارم نیوز» نوشته که در این بیانیه خواسته شده نظامیان وابسته به ایران در کشورهای منطقه از جمله سوریه و عراق با اعمال فشار اخراج شوند و این راه تنها راه مقابله با داعش عنوان شده است.

در این خبر به نام نمایندگانی که این بیانیه را منتشر کرده اند اشاره ای نشده است. این بیانیه در سایت رسمی پارلمان بحرین نیز درج نشده است.

طبق گزارش «ارم نیوز»، اعضای پارلمان بحرین سپس آنچه نقض حقوق انسانی اقلیت های قومی و دینی در ایران نامیده شده، محکوم کردند و خواستار تضمین سلامت و امنیت اعضای گروهک منافقین در اردوگاه «لیبرتی» عراق شدند.

در ادامه این بیاینه ادعا شده: «بر خلاف تمامی پیش بینی ها که ایران پس از توافق هسته ای، راه اعتدال را در پیش خواهد گرفت؛ این کشور به موج اعدام ها، سرکوب، صادر کردن افراط گرایی و تروریسم و مداخله در امور کشورهای منطقه به ویژه سوریه افزود و حدود 60 هزار نفر از اعضای سپاه را به این کشور فرستاد و بخش زیادی از اموال آزاد شده پس از رفع تحریم ها را به خرید سلاح برای شبه نظامیانش در سوریه، عراق و لبنان اختصاص داد».

اعضای پارلمان بحرین سپس مدعی شدند: «مداخلات ایرانی در عراق همچنان ادامه دارد ، در 29 اکتبر 2015 اردوگاه لیبرتی که اعضای سازمان مجاهدین خلق در آن اسکان داشتند مورد اصابت چندین موشک قرار گرفت که طی آن 24 نفر کشته شدند و به تاسیسات آن خسارت های بسیاری وارد شد زیرا نظام ایران، این سازمان را دشمن اول خود می داند».

در ادامه این بیانیه آمده است: «حسن روحانی» رئیس جمهور ایران که گفته میشود «میانه رو» است در 12 مارس از حضور اعضای سپاه در سوریه و عراق تحت عنوان حمایت از مراقد شیعه دفاع کرد و وی حکومت بشار اسد را قانونی شمرد».

در پایان اعضای پارلمان بحرین از کشورهای اسلامی و عربی ، سازمان ملل، شورای امنیت، آمریکا و اتحادیه اروپا درخواست کردند برای حل تمام این مسایل به مسئولیت خود عمل کنند.

کلید واژه ها: بحرین پارلمان بحرین


نظر شما :