ترامپ: کلینتون می‌خواهد در سوریه جنگ راه بیندازد

۰۳ آبان ۱۳۹۵ | ۲۲:۲۱ کد : ۱۹۶۴۰۹۶ سرخط اخبار

نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بامداد دوشنبه گفت که هیلاری کلینتون، نامزد حزب رقیب قصد راه اندازی جنگ در سوریه را دارد.

به گزارش فارس، «دونالدترامپ»، نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت که «هیلاری کلینتون»، نامزد حزب رقیب دموکرات قصد راه اندازی جنگ در سوریه را دارد. 

وی همچنین بار دیگر از آنچه به ادعای وی تلاش رسانه های جریان اصلی برای کمک به راهیابی کلینتون به کاخ سفید است انتقاد کرد و گفت او بدون این حمایت های شانسی برای پیروزی ندارد.

نامزد حزب جمهوری خواه در بخش دیگری از این سخنرانی به جان کری، وزیر خارجه آمریکا، بابت حادثه ای که به شکستگی پای او در جریان مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5 منجر شد حمله کرد. 

ترامپ همچنین «جان پادستا»، مدیر ستاد تبلیغاتی هیلاری کلینتون را «فردی نحس» خطاب کرد.

نامزد حزب جمهوری خواه که در یک گردهمایی در جمع هوادارانش در «فلوریدا» صحبت می کرد، گفت: «این آدم، پادستا، فردی نحس است.» 

ترامپ در این گردهمایی بار دیگر نظام انتخاباتی آمریکا را «یک نظام فاسد و درهم شکسته» خواند. 

وی این اظهارات را در حالی بیان کرد که اکثر نظرسنجی ها هیلاری کلینتون را شانس اول ورود به کاخ سفید نشان می دهند. مشاور ترامپ، روز یکشنبه اعتراف کرد که ترامپ در نظرسنجی ها از کلینتون عقب است، اما گفت که او هنوز هم می تواند انتخابات را ببرد.

کلید واژه ها: حزب جمهوری خواه نامزد حزب


نظر شما :