کلینتون‌ها یک خانواده مجرم هستند

۱۰ آبان ۱۳۹۵ | ۲۰:۱۷ کد : ۱۹۶۴۲۷۹ سرخط اخبار

دستیار سابق اف بی آی ضمن انتقاد از تحقیقات وزارت دادگستری آمریکا درباره پرونده ایمیل های نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری این کشور، خانواده کلینتون را «مجرم» خواند.

به گزارش فارس، در ادامه واکنش ها به ازسرگیری تحقیقات درباره پرونده جنجالی ایمیل های نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، دستیار سابق اف بی آی گفته است که خانواده کلینتون، یک خانواده مجرم است.

روز جمعه و در حالی که کمتر از دو هفته به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا باقی بود، اف بی آی(دفتر تحقیقات فدرال آمریکا) اعلام کرد که تحقیقات درباره پرونده جنجالی ایمیل های هیلاری کلینتون را از سرخواهد گرفت.

اعلام از سرگیری تحقیقات درباره پرونده ایمیل های نامزد دموکرات با واکنش منفی هیلاری کلینتون و ستاد انتخاباتی و همچنین اعضای ارشد دموکرات کنگره قرار گرفته است.

با اعلام اف بی آی برای از سرگیری تحقیقات، آرای کلینتون هم در نظرسنجی ها افت شدیدی داشته است.

در قیاس با نظرسنجی های هفته گذشته، حمایت ها از کلینتون در نظرسنجیها به شدت کاهش یافته و دونالد ترامپ اکنون در یک قدمی او قرار گرفته است.

حالا یک عضو سابق دفتر تحقیقات فدرال آمریکا و دستیار سابق اف بی آی، در یک گفتگو تاکید کرده که خانواده کلینتون، مجرم هستند.

«جیمز کالستروم» در مصاحبه با «اسپوتنیک» ضمن انتقاد از وزارت دادگستری آمریکا، روند تحقیقات این وزارتخانه در خصوص پرونده جنجالی ایمیل های کلینتون را زیر سوال برده است

دستیار سابق اف بی ای گفت: «این تحقیقات اصلا هرگز، یک تحقیق واقعی نبود. کلینتون ها، اساسا یک خانواده مجرم و هستند. این شبیه به جرایم سازمان یافته است. منظور من این است که بنیاد کلینتون، پر از منجلاب است».

کلید واژه ها: ایمیل اف بی آی سابق اف سابق اف بی


( ۲ )

نظر شما :