افشاگری تازه ویکی لیکس درباره کلینتون ها

۱۷ آبان ۱۳۹۵ | ۲۰:۵۷ کد : ۱۹۶۴۴۷۸ سرخط اخبار

ایمیل های جدید منتشر شده توسط سایت افشاگر ویکی لیکس نشان داد، دختر نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ظاهرا از منابع مالی بنیاد کلینتون برای مخارج مراسم ازدواجش استفاده کرده است.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه دیملی میل، داگ بند، یکی از معاونین ارشد سابق بیل کلینتون، چهل ودومین رئیس جمهور آمریکا و عضو سابق هیات "ابتکار جهانی کلینتون" در چندین ایمیل از چلسی کلینتون شکایت کرده است.

در ایمیلی مورخ اول ژانویه 2012 بند به جان پودستا، رئیس کمپین انتخابات 2016 هیلاری کلینتون ایمیلی می زند و در آن می گوید: چلسی کلینتون تحقیقات داخلی را در خصوص "ابتکار جهانی کلینتون" و بنیاد کلینتون انجام می دهد که تضاد منافع به همراه دارد.

هنوز مشخص نیست که چرا چلسی کلینتون درباره بنیاد خانوادگی و تبادلات مالی اش تحقیق می کرد.

اما این ایمیل ها افشا می کند که چلسی کلینتون موضوع این تحقیقات را به یکی از دختران جورج واکر بوش، رئیس جمهور سابق آمریکا گفته و در حقیقت این اطلاعات را در اختیار حزب جمهوری خواه قرار داده که تضاد منافع به همراه دارد.

داگ بند در یکی دیگر از ایمیل ها گفت: من از طریق یک منبع موثق متوجه شدم که چلسی از منابع بنیاد کلینتون برای مراسم ازدواجش ویک دهه زندگی استفاده کرده است. امیدوارم با او صحبت کنی تا به این کارش پایان دهد.

مراسم ازدواج چلسی کلینتون با مارک مزوینسکی حدود سه میلیون دلار هزینه داشته است اما مشخص نیست چقدر پول یا کدام منابع مالی از بنیاد کلینتون برای این ازدواج هزینه شده است.

کلید واژه ها: چلسی چلسی کلینتون بنیاد کلینتون ایمیل


نظر شما :