بیشتر آمریکایی‌ها با توییت کردن ترامپ مخالفند

۱۸ مرداد ۱۳۹۶ | ۲۰:۲۹ کد : ۱۹۷۰۸۰۳ سرخط اخبار

در حالی که دونالد ترامپ بر این باور است که توییت کردن بهترین راه برای ارتباط مستقیم با مردم است، براساس نتایج یک نظرسنجی اکثریت آمریکایی ها از توییت کردن وی ناراضی هستند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه سی ان ان، براساس نتایج نظرسنجی انجام شده توسط این شبکه بخش اعظمی از رای دهندگان فکر می کنند که توییتر راه مناسبی برای برقراری ارتباط رهبر یک کشور نیست.

براساس نتایج این نظرسنجی از هر 10 آمریکایی، هفت نفر بر این باورند که توییت های دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا معمولا در پاسخ به اخباری است که وی ممکن است در تلویزیون دیده باشد و معتقدند که توییتر راهی پرخطر برای یک رئیس جمهور برای ارتباط با مردم است.

همچنین از هر 10 نفر شش نفر معتقدند که توییت های ترامپ باعث سوءرهبری شده و می تواند به راحتی باعث سوءبرداشت شود.

این در حالی است که ترامپ همواره از توییت کردن های خود دفاع کرده است.

اما این عادت وی برای استفاده از شبکه اجتماعی توییتر بارها ترامپ را در مخمصه قرار داده است. ترامپ از زمانی که وارد کاخ سفید شده حتی توییت هایش با ادبیات بهتر توییت نشد و علی رغم توصیه های مشاورانش وی توییت کردن را متوقف نمی کند.

همچنین براساس یک نظرسنجی دیگر که توسط شبکه خبری سی بی اس نیوز انجام شده است اکثر آمریکایی ها درباره توانایی ترامپ برای مواجهه با مساله کره شمالی نگران هستند.

براساس نتایج این نظرسنجی تنها حدود 30 درصد از آمریکایی ها مطمئن هستند که ترامپ می تواند وضعیت حاکم درباره کره شمالی را حل کند.

بر همین اساس 61 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی گفته اند که نسبت به توانایی ترامپ برای حل وضعیت به وجود آمده تردید دارند و تنها 35 درصد اعلام کرده اند که به توانایی های وی اطمینان دارند.


نظر شما :