استاد دانشگاه هاروارد، ترامپ را «پادشاه دیوانه» خواند

۲۰ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۹ کد : ۱۹۷۰۸۱۶ سرخط اخبار

«استفان والت» استاد «روابط بین الملل» در دانشگاه هاروارد ضمن انتقاد شدید از مواضع متغیر رئیس جمهور آمریکا در قبال کره شمالی، او را «پادشاه دیوانه» خواند.

به گزارش فارس، در ادامه واکنش ها به مواضع تند دونالد ترامپ علیه کره شمالی و پاسخ متقابل پیونگ یانگ به تهدیدات آمریکا، یکی از تحلیلگران و تئوری پردازان ارشد آمریکایی مواضع رئیس جمهور کشورش را به باد انتقاد گرفته است.

به دنبال اظهارات تند دونالد ترامپ علیه کره شمالی و تهدید پیونگ یانگ به مواجه شدن با «آتش و خشم» آمریکا، کره شمالی هم به حمله موشکی به جزیره گوآم آمریکا تهدید کرد.

ترامپ گفته بود: «بهتر است کره شمالی بیش از این تهدید نکند. آنها با آتش و خشمی مواجه خواهند شد که دنیا هرگز قبلاً به چشم ندیده است».

این اظهارات با واکنش های منفی جمهوریخواهان و دموکرات های کنگره مواجه شده و همچنان واکنش ها به این اظهارنظر در آمریکا ادامه دارد.

حالا یک چهره شناخته شده آکادمیک و استاد روابط بین الملل در دانشگاه هاروارد، با اشاره به تهدیدات اخیر و جنگ لفظی رئیس جمهور آمریکا علیه کره شمالی، دونالد ترامپ را «پادشاه دیوانه» خوانده است.

استفان والت گفت: «آیا پادشاه دیوانه ترامپ می داند که رفتار دمدمی مزاج و تحریک آمیزش، متحدان آمریکا را بیشتر از دشمنانش مضطرب می کند؟ موضوع ترسناک آن است که شاید اصلا برای او مهم نیست».


نظر شما :