انتشار و حذف خبر پادشاهی بن سلمان توسط العربیه

۱۸ آبان ۱۳۹۶ | ۱۴:۵۱ کد : ۱۹۷۳۱۲۲ سرخط اخبار

در سایه پاکسازی عربستان از مخالفان شاهزاده جوان شبکه العربیه در توییتر خود خبری را درباره انتصاب محمد بن سلمان به عنوان پادشاه عربستان منتشر کرد اما چند ساعت بعد این خبر را را حذف کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، در این توییت العربیه آمده بود، چند ساعت مانده تا اعلام پادشاهی محمد بن سلمان. جزئیات به زودی منتشر می شود.

یکی از کاربران با به تمسخر گرفتن این توییت گفت: شاید این هک شدن به همان شیوه هک شدن خبرگزاری قطر باشد.

عربستانی ها با انتشار این توییت پیش بینی می کنند، دستورات مهم و بسیار خطیری مطرح باشد که ممکن است ملک سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان آنها را ظرف امروز و فردا صادر کند و مقدمات این دستورات از سوی خبرنگاران نزدیک به آل سعود در توییتر منتشر شده باشد.

در حالی که برخی پیش بینی ها درباره احتمال کناره گیری ملک سلمان از قدرت به نفع محمد بن سلمان مطرح است، پیش بینی های دیگر از اقدام به مداخله نظامی در قطر یا لبنان حکایت دارند.

این در حالی است که روزنامه فرامنطقه ای الحیاة از سفر ملک سلمان به مدینه منوره خبر داد و نوشت: ملک سلمان از ریاض به فرودگاه شاهزاده محمد بن عبدالعزیز شهر مدینه رسید و در مراسم استقبال از او امیر این منطقه و دیگر مقامات حضور داشتند.

وی به محض ورود به مدینه به زیارت مسجد النبی رفت. این سومین سفر پادشاه عربستان به مدینه از زمان روی کار آمدنش است.

کلید واژه ها: ملک سلمان مدینه


نظر شما :