دیدار محرمانه فرمانده اسرائیلی با مقام ناتو درباره ایران

۲۲ آبان ۱۳۹۶ | ۲۲:۳۴ کد : ۱۹۷۳۲۱۱ سرخط اخبار

فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی برای گفت وگو درباره حضور ایران در سوریه به بروکسل سفر و با یک مقام نظامی ارشد ناتو دیدار کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «گادی آیزنکوت» رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی هفته گذشته طی یک سفر مخفیانه به بروکسل رفته بود تا با یکی از مقامات نظامی ارشد سازمان پیمان اتلانتیک شمالی «ناتو» دیدار کند.

آیزنکوت که به همراه دو ژنرال دیگر (رؤسای بخش های روابط خارجی و استراتژیک ارتش اسرائیل) به بلژیک رفته بود با ژنرال «کورتیس اسکاپاروتی» رئیس نظامیان آمریکایی در اروپا و یکی از فرماندهان نیروهای متحد ناتو دیدار کرد.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» این دو درباره تحولات میدانی اخیر در منطقه از جمله حضور ایران در سوریه و بلندی های جولان در نزدیکی مرزهای شمالی فلسطین اشغالی صحبت کردند.

جزئیات رسمی از این دیدار و گفت وگوهای فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی با این مقام نظامی ارشد ناتو منتشر نشده اما روزنامه «هاآرتص» نوشت که به احتمال زیاد درباره لزوم خروج نیروهای خارجی و تحت حمایت ایران از سوریه و دور شدن آنها از جولان اشغالی، مطابق با توافق جدید آمریکا و روسیه درباره سوریه گفت وگو کرده اند.


نظر شما :