وقتی "بتمن" به کمک کاردار عربستان می‌آید!

۲۳ آبان ۱۳۹۶ | ۱۷:۲۴ کد : ۱۹۷۳۲۲۵ سرخط اخبار

کاردار سفارت عربستان در بیروت پس از آغاز موجی از انتقادات گسترده از سوی لبنانی ها علیه عربستان و اتهام مسؤولان این کشور به ربودن سعد حریری در پی اعلام استعفایش در ریاض و عدم بازگشتش به لبنان، با انتشار توئیتی تمسخرآمیز از تصویر "بتمن" که در حال سیلی زدن به مردی دیگر است، استفاده کرد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، ولید البخاری، کاردار سفارت عربستان در بیروت در این توئیت فردی که از بتمن سیلی می خورد را کسانی معرفی کرد که معتقدند حریری ربوده شده است و در این تصویر بتمن خطاب به او می گوید، "کافی است".

البخاری در ادامه هشتگ "تحت فشار" که به شکلی گسترده در لبنان استفاده شده و هشتگ "اشک های تمساح" را درج کرد.

بسیاری از کاربران توئیتر بر این باورند، اظهارات حریری تحت فشار بود و او ربوده شده است.

حریری روز یکشنبه در گفت وگویی تلویزیونی اظهار داشت که طی چند روز یا چند هفته و یا چند ماه آتی برای تمام کردن مراحل قانونی استعفایش به لبنان باز خواهد گشت.

کاربران توئیتر در پی انتشار این توئیت از سوی البخاری به صفحه وی هجوم برده و مخالفت خود را با آن اعلام کردند.

میشل عون، رئیس جمهور لبنان روز دوشنبه خوشحالی خود را بابت صحبت های حریری مبنی بر بازگشتش به لبنان در آینده ای نزدیک ابراز داشت.

عون در بیانیه صادر شده از سوی دفتر اطلاع رسانی اش اظهار داشت: منتظر این بازگشت برای گفت وگو با حریری درباره استعفا، دلایل و شرایط او و موضعگیری ها و نگرانی هایش که به رسیدگی نیاز دارد، هستم.

رئیس جمهور لبنان افزود: طرح ملی و دیپلماتیکی که لبنان جهت روشن شدن ابهامات درباره وضعیت حریری در عربستان در پیش گرفته نتایج مثبتی داشته است.

در چهارم نوامبر جاری حریری در جریان سفر غیرمنتظره اش به عربستان در سخنرانی تلویزیونی با اشاره به وجود طرحی برای ترورش، استعفای خود از سمت نخست وزیری لبنان را اعلام کرد.


نظر شما :