روسیه از قدرت کافی برای مقابله با تروریستها در سوریه برخوردار است

۱۹ دی ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۶ کد : ۱۹۷۴۲۷۸ سرخط اخبار

کاخ کرملین اعلام کرده که روسیه نیروی نظامی کافی در سوریه مستقر دارد تا بتواند در صورت لزوم با حملات تروریستی مقابله کند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین امروز سه شنبه اعلام کرد که مسکو نیروی نظامی کافی در سوریه برای مقابله با حملات احتمالی تروریستی در این کشور مستقر دارد.

بنا بر گزارش روزنامه «ایزوستیا»، سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره اینکه با توجه به حمله اخیر تروریست ها به پایگاه الحمیمی، آیا روسیه نیروهای خود را زودهنگام از سوریه خارج نکرده است، گفت: «در رابطه با بخش نظامی-رزمی، بهتر است اطلاعات دقیقتر از همکاران ما از وزارت دفاع گرفته شود. من فقط می خواهم یادآور شوم زمانی که رئیس دولت تصمیم به عقب نشینی نیروهای نظامی روسیه از سوریه گرفت، بر این موضوع تأکید داشت که دیگر عوامل منطقه ای برای انجام عملیات تهاجمی گسترده در سوریه وجود ندارد و از بین رفته است».

بنا بر این گزارش، چند روز وزارت دفاع روسیه اعلام کرده بود که تروریست ها حمله ای نافرجام به پایگاه های نظامی روسیه در سوریه داشته اند که با اقدام نیروی هوایی روسیه، تمامی عوامل تروریست ها رهگیری و نابود شده است.

«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در تاریخ 11 دسامبر ضمن بازدید از پایگاه الحمیمیم در سوریه فرمان خروج نیروهای نظامی این کشور از سوریه را صادر کرد.


نظر شما :