نماینده اسراییلی: هدف نتانیاهو از حمله به سوریه انحراف توجه‌ها از فساد مالی اوست

۲۲ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۴ کد : ۱۹۷۴۹۴۶ سرخط اخبار

یک نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) روز شنبه در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به سوریه گفت: نتانیاهو با متشنج کردن اوضاع در مرزهای شمالی سرزمین های اشغالی می خواهد توجه ها را از فساد مالی خود منحرف کند.

به گزارش ایرنا ازخبرگزاری الشرق الاوسط،«عایده توماسلیمان»نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی افزود: نتانیاهو و دولتش غرق در فساد مالی است.
منابع خبری صهیونیستی چهارشنبه گذشته گزارش دادند، پلیس رژیم صهیونیستی اوایل هفته آینده به دستگاه قضایی توصیه خواهد کرد تا بنیامین نتانیاهو متهم در پرونده فساد مالی در دادگاه محاکمه شود.
براساس این گزارش، پلیس و بازرسان مبارزه با پولشویی در جلسه ای تصمیم گرفتند تا به دستگاه قضایی توصیه کنند بنیامین نتانیاهو در پرونده موسوم به «پرونده 1000» در دادگاه محاکمه شود.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکنون چند مرتبه به اتهام فساد مالی در پرونده هایی معروف به 1000 و 2000 بازجویی شده است.
صبح امروز (شنبه) جنگنده - بمب افکن های رژیم صهیونیستی برای چندمین بار به حریم هوایی سوریه تجاوز کرده و برخی مناطق استان 'ریف دمشق' را هدف قرار دادند.
به دنبال تجاوز جنگنده - بمب افکن های رژیم صهیونیستی، پدافند هوایی ارتش سوریه یک فروند جنگنده - بمب افکن متجاوز رژیم صهیونیستی را در خاک سوریه هدف قرار داد و سرنگون کرد.

کلید واژه ها: رژیم صهیونیستی


نظر شما :