۳۸ هزار دلار هزینه صرف شام با پسر ترامپ در هند

۰۳ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۳:۵۹ کد : ۱۹۷۵۱۵۸ سرخط اخبار

واشنگتن پست گزارش داد، دونالد ترامپ جونیور در حالی در جریان سفری غیررسمی به هند رفته که برای ارتقای پروژه های خانوادگی یک سخنرانی در زمینه سیاست خارجی خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ جونیور، پسر ارشد رئیس جمهوری آمریکا جمعه در نشستی درباره روابط هند-اقیانوسیه سخنرانی خواهد کرد و انتظار می رود نارندرا مودی، نخست وزیر هند هم در همانجا صحبت کند. طبق گزارش واشنگتن پست، سازمان ترامپ همچنین این فرصت را برای مشتریانی که قصد خرید واحدهایی را در املاک ترامپ دارند، فراهم می کند تا با ترامپ جونیور دیدار کنند و این پیشنهاد در آگهی هایی منتشر شده است.

در یکی از این آگهی ها آمده است: ترامپ اینجاست-شما هم دعوت هستید؟ به دونالد ترامپ جونیور برای گفت وگو و صرف شام بپیوندید." خریداران احتمالی می توانند با پرداخت ۳۸ هزار دلار در مراسم مذکور حاضر شوند. این اقدامات یکسال پس از آن انجام می شود که ترامپ جونیور و برادرش اریک عملیات های روزانه سازمان ترامپ را حین حضور پدرشان در کاخ سفید به دست گرفته اند.   

گروه های ناظر معتقدند آگهی هایی برای دیدار با ترامپ جونیور و اینکه او بخواهد یک سخنرانی در حوزه سیاست خارجه داشته باشد آن هم در یک سفر تجاری، شرایط پیچیده ای را به وجود می آورد. جوردن لیبوویتس، مدیر ارتباطات بخش شهروندان و مسؤولیت و اخلاقیات در واشنگتن با بیان اینکه چندین مورد شکایت از دولت ترامپ ثبت کرده است، گفت: شرکت ترامپ در واقع دسترسی به پسر رئیس جمهوری آمریکا در فراتر از مرزها را می فروشد.

کلید واژه ها: ترامپ جونیور جونیور


نظر شما :