هشتگ 'العبادی نماینده ما نیست' فضای مجازی عراق را داغ کرد

۱۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۲۰:۳۲ کد : ۱۹۷۸۳۳۵ سرخط اخبار

کاربران فعال عراقی در شبکه اجتماعی 'توئیتر' با هشتگ 'العبادی نماینده ما نیست' (العبادی لا یمثلنا) فضای مجازی عراق را داغ کردند و اعتراض خود را به اظهارات نخست وزیر عراق نشان دادند.

به گزارش ایرنا، همپا با انتقاد‌های شدید اللحن رهبران سیاسی، احزاب، گروهها، کارشناسان و فعالان عراقی نسبت به اظهار نظر اخیر 'حیدر العبادی' نخست وزیر عراق نسبت به اقدامات ضد ایرانی ترامپ، کاربران فضای مجازی عراق نیز واکنش گسترده‌ای به این اظهارات داشتند و شبکه‌های اجتماعی را در انحصار خود درآوردند.

'زهرا الفیاض الحسینی' یکی از فعالان شبکه‌های اجتماعی عراق توئیت کرد: تصمیمات العبادی و اقدامات آمریکا بر علیه ایران با اصول اسلامی، انسانی، حسن همجواری و تمامی پیمان نامه‌ها و قوانین بین المللی در تضاد است.
برخی از کاربران این شبکه اجماعی با هشتگ 'متضامن مع الشعب الایرانی' (اعلام همبستگی با مردم ایران) نوشتند ما در ازای ایستادگی ایران به هنگام سختی‌ها در کنار عراق احساس مسوولیت کرده و تحریم‌های آمریکا را محکوم می‌کنیم.

'حیدر اللامی' دیگر کاربر عراقی در توییت اخیر خود آورده است: نمک نشناسی، خصلت جوانمردان نیست.
اللامی در ادامه توئیت خود نوشته است که موضع گیری العبادی، موضعی است که نه الحشد الشعبی، نه غیرتمردان، نه آزادمردان و نه اکثر ملت عراقی از آن راضی نیستند.
وی در ادامه علاوه بر استفاده از هشتگ 'العبادی لا یمثلنا' نوشته است که اظهارات العبادی نظر شخصی خود العبادی و بردگان آمریکا و اسرائیل نه ملت عراق است.

کلید واژه ها: حیدر العبادی عراق تحریم ایران


( ۶ )

نظر شما :

ali.s ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۶
برای ملت و دولت عراق همین بس که ایران مانع از تجزیه کشور عراق شد و یکی از مشکلات آمریکا با ایران اینه که ایران مانع از اجرای طرح های آمریکا در منطقه شده است...