اسرائیل: روسیه مسئول اخلال در فرودگاه بن گوریون بود

۰۷ تیر ۱۳۹۸ | ۱۵:۵۴ کد : ۱۹۸۴۵۰۲ سرخط اخبار

رادیو رژیم صهیونیستی به نقل از مقام های این رژیم، روسیه را مسئول اخلال در سامانه موقعیت یاب فرودگاه بن گوریون در هفته اخیر دانست.
 
سیگنال های سامانه موقعیت یاب جهانی (جی پی اس) در فرودگاه بن گوریون در فلسطین اشغالی ظرف سه هفته گذشته شاهد اختلالاتی بوده است که مقام های رژیم صهیونیستی روسیه را مسئول آن می دانند.
 
شبکه خبری سی ان ان پنجشنبه شب در تارنمای خود نوشت که رادیو رژیم صهیونیستی این مطلب را به نقل از مقام های این رژیم گفته است. سی ان ان افزود که بخش سانسور ارتش این رژیم پس از رفع محدودیت گزارش در این باره، این موضوع را تایید کرده است.
 
مقام های این فرودگاه در فلسطین اشغالی در بیانیه ای از این اختلالات خبر داده و گفتند که خلبانان و مدیریت پرواز در این فرودگاه به دلیل این اختلالات در سه هفته گذشته دچار مشکلاتی شده اند.
 
براساس این گزارش، در حال حاضر خلبانان پروازهای ورودی و خروجی در این فرودگاه که در ۱۵ کیلومتری شرق تل آویو قرار دارد، از سامانه فرود به جای اطلاعات ماهواره ای جی پی اس برای هدایت هواپیما استفاده می کنند.
 
یک مقام روس در گفت وگو با سی ان ان این گزارش ها را «اخبار کذب» دانسته و تاکید کرد که مسکو این مسائل را جدی نمی داند و قصد مشارکت در انتشار اخبار جعلی را ندارد.

کلید واژه ها: اسرائیل روسیه


( ۳ )

نظر شما :