علی مطهری: مقاومت در برابر آمریکا موجب استمرار شکست واشنگتن علیه تهران شد

۱۶ مهر ۱۳۹۸ | ۱۰:۴۴ کد : ۱۹۸۶۷۴۱ سرخط اخبار

نماینده تهران در مجلس با تاکید بر شکست آمریکا در سیاست فشار حداکثری علیه ایران گفت: جمهوری اسلامی هم‌اکنون در موضع برتر قرار داشته و مردم اگر به مقاومت خود ادامه دهند قطعاً این دوره را با پیروزی به پایان خواهیم رساند.

علی مطهری نماینده تهران در مجلس  شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره شکست آمریکا در اجرای سیاست فشار حداکثری بر جمهوری اسلامی گفت: هدف آمریکایی‌ها از فشار حداکثری علیه تهران آن بود تا اقتصاد جمهوری اسلامی دچار فروپاشی شود ضمن اینکه آنها بنا داشتند تا مردم را از نظام ناراضی کرده و شورش کنند که به هیچکدام از این 2 هدف نرسیدند لذا فشار حداکثری با شکست مواجه شده است

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شرایط منطقه نسبت به چند سال قبل تغییر کرده است و عربستان و امارات که امیدوار به حمله نظامی آمریکا به ایران بودند از این کار ناامید شدند. 

مطهری خاطرنشان کرد: کشورهای منطقه می‌دانند که باید با ایران کنار بیایند.

وی افزود: پیروزی‌های نظامی در منطقه از سوی محور مقاومت هم تأثیرگذار بوده به طوری که انصارالله یمن دستاوردهای خوبی داشته است. 

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرنگونی پهپاد آمریکایی و توقیف کشتی انگلیسی خاطرنشان کرد:‌ این اقدامات آثار خوبی در پی داشته است.

مطهری گفت: دیپلماسی فعال  دولت جمهوری اسلامی ایران در دنیا در شکست فشار حداکثری آمریکا علیه ایران موثر بوده است.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران هم‌اکنون در موضع برتر قرار داشته و مردم اگر به مقاومت خود ادامه دهند قطعاً این دوره را با پیروزی به پایان خواهیم رساند.

کلید واژه ها: ایران و امریکا علی مطهری


( ۳ )

نظر شما :