گفتمان‌سازی منع مذاکره با آمریکا از سوی دانشگاهیان پیگیری شود

۱۸ آبان ۱۳۹۸ | ۱۲:۵۲ کد : ۱۹۸۷۳۹۳ سرخط اخبار

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد با بیان اینکه مسئولان دیگر نباید حرف از مذاکره با امریکا بزنند، گفت: باید توسط دانشگاهیان گفتمان سازی منع مذاکره در کشور اتفاق بیفتد و هیچ مسئولی به خود اجازه ندهد حرف از مذاکره بزند.

گفتمان‌سازی منع مذاکره با آمریکا از سوی دانشگاهیان پیگیری شود
به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، سیدمحمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در جمع فرماندهان بسیج دانشگاه‌ها ومراکز آموزش عالی در دانشگاه تربیت مدرس گفت: سیر تطور 13 آبان که از سال 1343 آغاز و تا سال 58 ادامه داشته بیانگر تحولات با اهمیتی است اولین حادثه این سیر مقدمه انقلاب اسلامی و اخرین ان انقلاب دوم نامگذاری شد.

هاشمی به اهمیت روز مبارزه با استکبار جهانی در کلام امامین انقلاب اشاره کرد و گفت: در سیر حوادث 13 ابان تسخیر سفارت امریکاه و کشف اسناد خباثت امریکا علیه ایران ،مردم را به تصمیم مهمی واداشت که پای امریکاییان از این سرزمین برای همیشه قطع گردد و امروز دانشگاهیان تکلیف دارند نسبت به تبیین خباثت های چهل ساله امریکا در این کشور و گفتمان سازی برای جهان بدون سلطه امریکا اقدام بکنند.

مسئول دبیرخانه گام دوم انقلاب در دانشگاه آزاد اسلامی  به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در روز سیزده آبان اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب دو دغدغه را در جمع دانشجویان و دانش آموزان مطرح فرمودند یکی منع مذاکره و دوم تبیین و در دسترس قرار دادن اسناد بجامانده از سفارت امریکا و خباثت ها و تهدیدات امریکا علیه ایران برای اقشار مختلف خصوصا نوجوانان که البته این دو دغدغه دو پیام مهم به مسئولان دارد.

عضو شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی به دو پیام رهبر معظم انقلاب به مسئولان اشاره کرد و تاکید کرد: مسئولانی که مدهوش و سرمست مذاکره با امریکا هستند به اسناد بجامانده از لانه جاسوسی مراجعه کنند و تجارب کشورهای مختلف مثل کره شمالی را مورد توجه قرار دهند.

هاشمی به یکی دیگر از پیام های رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: مسئولان دیگر حرف و دم از مذاکره با امریکا نزنند و باید توسط دانشگاهیان گفتمان سازی منع مذاکره در کشور اتفاق بیفتد و هیچ مسئولی به خود اجازه ندهد حرف از مذاکره بزند.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اظهارداشت: کسانی که دم و حرف از مذاکره می زنند در صف بندی دشمن قرار دارند و باعث طمع امریکا برای حضور در این کشور می شوند که به زعم حقیر اینها در مقابل ولایت خواسته یا ناخواسته صف آرایی می‌کنند.

انتهای پیام/


نظر شما :