فرمانده کل ارتش: نبرد ما و استکبار تا تسلیم‌شدن آن‌ها در برابر حق ادامه دارد

۳۰ آبان ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۷ کد : ۱۹۸۷۶۳۷ سرخط اخبار

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه مادامی که حرف ما، حرف استقلال و مقابله با نظام سلطه است، استکبار در برابر ما ایستاده است، گفت: این نبرد تا جایی که آنها بپذیرند در برابر حق باید دست‌هایشان را بالا ببرند، ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی روز پنجشنبه در حاشیه نخستین روز رزمایش پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۹۸ و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عوامل زیادی در پویایی و شادابی نیروهای ما موثر است، اظهار داشت: ایمان قلبی، تکیه به خداوند و عبور از گردنه‌های خطرناک با عقبه‌های نفس‌گیر در سال‌های دشوار گذشته از جمله عوامل این نشاط و پویایی است. این گذشته امید به آینده را افزایش می‌دهد و باعث افزایش نشاط و شادابی می‌شود.

وی افزود: از بین همه‌ جوانانی که به یک سنی می‌رسند در مقطع دیپلم و مسیر آینده خود را انتخاب می‌کنند، همه‌ مسیرهایی که به خدمت به کشور، نظام و مردم منتهی می‌شود، مورد احترام و لازم هستند، اما آن‌هایی که لباس سربازی و پاسداری برای دفاع از کشور، مردم و نظام می‌پوشند، در قلب‌هایشان خصوصیات ویژه‌ای وجود دارد و آن ویژگی حفظ فداکاری و ایثار برای ملت است و وقتی بیشتر در این مسیر موفق شده‌اند، نشاط آن‌ها افزایش می‌یابد.

بن‌بست و حد ایستادنی برای ما وجود ندارد

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه بن‌بست و حد ایستادنی برای ما وجود ندارد، خاطرنشان کرد: خداوند این نعمت بزرگ را در حق بهترین مخلوقات خود کرده که هر چقدر انسان‌ها تلاش کنند، جلوی راهشان باز است و پیشرفت می‌کنند. ما وعده‌های متعدد خداوند را داریم که هر چه انسان‌ها تلاش و مجاهدت و ایستادگی کنند، بیشتر پیشرفت می‌کنند.

موسوی ادامه داد: ما اصلا در دوران دفاع مقدس فکر نمی‌کردیم روزی به چنین جایی برسیم. آن زمان نهایت آرزوی ما تامین مهمات موردنیاز جنگ بود، کم‌کم از این عقبه گذشتیم و به این فکر افتادیم که بتوانیم سلاح‌هایمان را نگهداری کنیم، قطعه‌سازی کنیم، دست بکار شدیم و ساختیم و دیدیم بهترین‌ها را در عرصه‌های مختلف زمینی، هوایی، دریایی و پدافند هوایی ساخته‌ایم.

نیروهای مسلح در مایوس کردن دشمنان از لطمه به کشورمان موفق بوده‌اند

وی اضافه کرد: مادامی که حرف ما، حرف استقلال و مقابله با نظام سلطه است، استکبار در برابر ما ایستاده و این نبرد تا جایی که آن‌ها بپذیرند، در برابر حق باید دست‌هایشان را بالا ببرند، ادامه خواهد داشت و این پله‌های بعدی ما خواهد بود.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی کشور  عنوان کرد: سهم نیروهای مسلح این است که دشمنان را از اینکه می‌توانند از نظر نظامی به کشور لطمه‌ای وارد کنند، مایوس کرده و تا حد بسیار زیادی هم در این زمینه موفق بوده‌اند.

کلید واژه ها: ارتش


نظر شما :