متهم ردیف اول جنایت قتل خاشقجی از ذوق تبرئه شدنش شعر گفت!

۰۳ دی ۱۳۹۸ | ۱۳:۴۶ کد : ۱۹۸۸۳۸۱ سرخط اخبار

سعود القحطانی مشاور سابق دربار سلطنتی عربستان که به عنوان متهم ردیف اول وحشتناک‌ترین جنایت تاریخ معاصر در حق یک روزنامه‌نگار سعودی شناخته می‌شد تبرئه شدن خود را جشن گرفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت ارم نیوز، سعود القحطانی از اینکه سربلند و بی‌گناه از جنایت قتل جمال خاشقجی بیرون آمده،‌ ابراز خوشحالی کرد.

او در واقع به دلیل وفاداری محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی به وعده‌اش مبنی بر اینکه پای او را از این پرونده مثل بیرون کشیدن "مو از خمیر" بیرون می‌کشد، تبرئه شده است.

فعالان سعودی شب گذشته قصیده‌ای را بار نشر کردند که مشاور سابق دربار سطنتی یعنی سعود القحطانی بعد از تبرئه شدنش در روز گذشته در پرونده قتل جمال خاشقجی منتشر کرده بود.

یکی از نزدیکان القحطانی قصیده القحطانی را که بعد از صدور حکم تبرئه‌اش سروده بود، منتشر کرد. این قصیده این گونه شروع می‌شود: "یک سال سکوت و زمانی که لب باز می‌کنی گویی شیر درنده غرش می‌کند.. و زبانت به این حماسه تاریخی باز می‌شود".

به محض پایان کنفرانس خبری نماینده دادستان کل سعودی شبکه‌های اجتماعی در عربستان غرق در هشتگ‌هایی نظیر: "#جمال_خاشقجی" ، #سعود_القحطانی" "#النیابه_العامه" و "#أحمد_عسیری" شدند.

این هشتگ‌ها ظرف دو ساعت بعد از این کنفرانس خبری در بیش از ۶۰ هزار توییت دیده شدند.

کلید واژه ها: جمال خاشقجی


( ۲ )

نظر شما :