اردوغان: دنیا پس از کرونا شاهد نظام جدیدی خواهد بود

۰۷ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۵ کد : ۱۹۹۰۳۵۶ سرخط اخبار

به گزارش تابناک به نقل از به نقل از آناتولی، رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه طی سخنانی از طریق ویدئو کنفرانس خطاب به مردم این کشور گفت: زودتر از سایر کشور‌ها برای مقابله با ویروس کرونا اقدام کرده و آماده مقابله با هرگونه سناریویی هستیم.

وی افزود: طی دو سه هفته آینده از سرعت شیوع کرونا خواهیم کاست و در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین خسارت از این وضع خارج می‌شویم.

رئیس‌جمهور ترکیه در ادامه همچنین اظهار داشت: ترکیه دارای ارتش درمانی بزرگی متشکل از ۱۶۵ هزار پزشک و ۲۰۵ هزار پرستار در وزارت بهداشت، بیمارستان‌ها و دیگر بخش‌های دولتی است. ۴۹۰ هزار پرسنل پزشکی در همه بخش‌ها و ۳۶۰ هزار نیروی پشتیبانی نیز داریم.

اردوغان با بیان اینکه جهان (بعد از کرونا) وارد دوره جدیدی می‌شود، گفت: پس از این بیماری همه‌گیر، هیچ چیزی مانند گذشته نخواهد ماند و شاهد نظام سیاسی، اقتصادی و اجتماعی جدیدی در جهان خواهیم بود.

آخرین آمار ابتلای به ویروس کرونا در ترکیه
وزیر بهداشت ترکیه از ابتلای ۲۴۳۳ نفر به کرونا در این کشور خبر داد.

به گزارش تسنیم، فخرالدین کوجا وزیر بهداشت ترکیه درباره آخرین آمار شیوع ویروس کرونا در این کشور اعلام کرد: تاکنون ۲۴۳۳ نفر به این بیماری مبتلا شده و ۵۹ نفر نیز جان خود را از دست دادهاند.
وی در صفحه توییتر خود نوشت: طی ۲۴ ساعت گذشته مشخص شد که ۵۶۱ نفر به این بیماری مبتلا شده اند و همینطور ۱۵ نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

کلید واژه ها: ترکیه رجب طیب اردوغان کرونا


( ۲ )

نظر شما :