توضیحات معاون بسیج دانشجویی درباره ارسال تولیدات بهداشتی برای مستضعفان آمریکا

۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۷ کد : ۱۹۹۰۴۷۵ سرخط اخبار

معاون گفتمان‌سازی بسیج دانشجویی با اشاره به عدم پاسخ مشخص سفارت سوئیس برای دریافت کمک‌های انسان‌دوستانه و تولیدات بهداشتی دانشجویان گفت: این محموله آماده است و درصورت تماس سفارت سوئیس برای دریافت آن به این سفارت ارسال خواهد شد.

علی کیان معاون گفتمان سازی و مطالبه‌گری سازمان بسیج دانشجویی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس درباره اقدام انسان‌دوستانه روز گذشته دانشجویان بسیجی گفت: روز گذشته دانشجویان بسیجی به دفتر حافظ منافع آمریکا در سفارت سویس مراجعه کردند تا بخش کوچکی از تولیدات بهداشتی و بیمارستانی خود را که در کارگاه‌های سراسر کشور تولید می‌کنند برای مردم مستضعف آمریکا ارسال کنند.

وی ادامه داد: این گروههای جهادی در طی یک‌ماه گذشته از حضور مستقیم در بیمارستانها گرفته تا تولید انواع اقلام بهداشتی مورد نیاز بیماران در کارگاه‌های جهادی و ضد عفونی معابر شهری را انجام داده اند و اکنون با کمتر شدن نیاز داخل کشور برای نشان دادن کرامت و مهربانی ملت بزرگ ایران این محموله را برای مردم رنجدیده آمریکا خصوصا مردم شهر نیویورک آماده کرده بودند.

کیان تاکید کرد: ما همچنین از وزارت خارجه کمک خواستیم تا تحویل این محموله انسان دوستانه را تسهیل کند، البته این محموله باید به دست موسسات خیریه و سازمانهای مردم نهاد آمریکایی برسد و نه دولت تروریست آمریکا.

وی درباره عدم پذیرش تولیدات دانشجویان توسط سفارت سوئیس، اظهار داشت: چون سفارت سوئیس جواب مشخصی نداد به اطلاع رسانه‌ها و وزارت خارجه رسید که این محموله تا چند روز مشخص به صورت آماده نگهداری خواهد شد و به محض دریافت کمک از وزارت‌خارجه یا تماس سفارت سوئیس آماده تحویل آن هستیم.

کلید واژه ها: ایران و امریکا


( ۵ )

نظر شما :