الحشدالشعبی: با خروج نظامیان آمریکایی هسته‌های خفته داعش هم از بین می‌رود

۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۶:۱۹ کد : ۱۹۹۰۵۳۷ سرخط اخبار

یکی از مسؤولان سازمان الحشدالشعبی با اشاره به روابط نظامیان آمریکایی با داعش، تأکید کرد با خروج این نظامیان ۹۰ درصد هسته‌های خفته داعش نیز از بین خواهد رفت.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «علی الحسینی» مسئول روابط در محور شمالی سازمان الحشد الشعبی گفت که روابط نظامیان آمریکا با داعش و حمایت‌های آن‌ها از این گروه تروریستی بر هیچ کس پوشیده نیست.

الحسینی در مصاحبه با وبگاه «المعلومه» تصریح کرد که خروج نظامیان آمریکایی از عراق به نابودی ۹۰ درصد از هسته‌های خفته داعش در کشور می‌انجامد.

او افزود که نشانه‌های مثبت خروج نظامیان آمریکا از پایگاه «کی وان» در کرکوک در حال نمایان شدن است و در ناتوانی شدید در تحرکات داعش مشهود است.

این مسئول الحشدالشعبی اشاره کرد که نظامیان آمریکان از حامیان مهم داعش در زمینه‌های مختلف از جمله اطلاعاتی و حمایت لجستیکی بودند که با خروج این نظامیان این حمایت‌ها نیز از بین رفت و به همین دلیل ضعف شدید هسته‌های مخفی داعش در روزهای آینده را شاهد خواهیم بود.

طی چند روز گذشته نظامیان آمریکا از چندین پایگاه در عراق خارج شدند که آخرین مورد نیز پایگاه الحباینه در غرب عراق بود.

دی ماه گذشته به دنبال جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس معاون رئیس سازمان الحشد الشعبی، پارلمان عراق به خروج نظامیان بیگانه از جمله نظامیان آمریکا از عراق رأی داد.

کلید واژه ها: الحشد الشعبی


( ۱ )

نظر شما :