طرح مسئله نیل تا فرات نتیجه مذاکره با صهیونیست‌هاست

۰۳ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۳ کد : ۱۹۹۱۶۵۸ سرخط اخبار

عضو کمیسیون امنیت ملی دوره نهم مجلس گفت: مذاکره فلسطینیان با صهیونیست‌ها در مقطعی از تاریخ باعث شد تا آنها موضوع نیل تا فرات و سلطه بر دیگر کشورهای اسلامی را مطرح کنند؛ این تجربه و تجربیات دیگر نشان داده که تنها راه مقابله با دشمن صهیونیستی مبارزه است.

محمد اسماعیل کوثری نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در تأکید بر راه حل مبارزه با دشمن صهیونیستی گفت: در طول 72 سالی که از تجاوزات رژیم صهیونیستی به فلسطین می‌گذرد، تجربه نشان داده مذاکره هیچ وقت برای فلسطینی‌ها نتیجه‌ای را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در بر نداشته است.

وی افزود: پس از آوارگی فلسطینی‌ها در مقاطعی مذاکراتی بین فلسطینی‌ها و رژیم اشغالگر قدس انجام شد که نتیجه آن این بود که صهیونیست‌ها بحث نیل تا فرات و سلطه بر دیگر کشورهای اسلامی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نیز مطرح کرده و مدعی آن شدند.

عضو کمیسیون امنیت ملی در دوره نهم مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امام خمینی(ره) چه پیش و چه بعد از انقلاب همواره بر راه حل مبارزه و مقابله فلسطینی‌ها با رژیم صهیونیستی تأکید داشت و تجربه‌ هم نشان داده تنها راه مقابله و مواجهه با رژیم صهیونیستی مبارزه است.

کوثری خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران چند سال است که موضوع تعیین حق سرنوشت مردم فلسطین توسط خود فلسطینی‌ها را مطرح کرده اما سازمان ملل و همه مدعیان دموکراسی در جهان در این مسیر قرار نگرفتند و این نشان می‌دهد که ادعای آنان برای دموکراسی در حد حرف است.

وی افزود: متاسفانه سازمان ملل تابع صهیونیست‌ها و استکبار جهانی است و این مسائل همگی راهی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ جز مبارزه برای فلسطینیان باقی نگذاشته است.

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: مردم فلسطین در سال‌های اخیر در قالب حماس و جهاد شیوه مبارزه با رژیم صهیونیستی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در دستورکار قرار دادند و به توفیقات قابل توجهی نیز دست یافتند که این مسأله خود نشان دهنده موفقیت آمیز بودن این مسیر است.

کلید واژه ها: رژیم صهیونیستی


( ۱ )

نظر شما :