در کمیسیون امنیت ملی مجلس مطرح شد؛ نتایجی قابل توجهی درباره علت حادثه نطنز حاصل شده است

۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۲۱:۴۱ کد : ۱۹۹۳۰۲۴ سرخط اخبار

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور وزیر اطلاعات در جلسه امروز این کمیسیون برای بررسی حادثه نطنز گفت که طبق توضیحات ارائه شده تاکنون نتایجی قابل توجهی درباره حادثه نطنز حاصل شده و با پایان بررسی دقیق و فنی موضوع، نتایج قطعی اعلام می‌شود.

ابوالفضل عمویی در گفت وگو با ایسنا در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کمیسیون امنیت ملی در ادامه جلسات خود برای بررسی حادثه نطنز، عصر امروز جلسه‌ای با حضور آقای علوی وزیر اطلاعات و معاونین، مقامات ارشد فرماندهی پدافند هوایی ارتش و مقامات ارشد نیروی انتظامی برگزار کرد.

به گفته وی در این جلسه، مقامات مربوطه با ارائه گزارشی از حوزه مسئولیت خود، به تشریح ابعاد امنیتی واقعه نطنز پرداختند و بعد از استماع نظرات اعضای کمیسیون به سوالات آنها پاسخ دادند.

عمویی در پایان گفت: براساس گزارش ارائه شده در این جلسه، تاکنون نتایجی قابل توجهی درباره حادثه نطنز حاصل شده و بررسی دقیق تر ابعاد مخلتف موضوع انفجار نطنز ادامه دارد. با پایان بررسی دقیق و فنی موضوع، نتایج قطعی از طریق دستگاه‌های ذی ربط به اطلاع مردم خواهد رسید.

انتهای پیام

 
 
 


( ۱ )

نظر شما :