گزافه‌گویی نویسنده سعودی علیه ایران در مصاحبه با شبکه صهیونیستی

۱۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۷ کد : ۱۹۹۳۰۸۶ سرخط اخبار

یک فعال و نویسنده سعودی در مصاحبه‌ای با تلویزیون رژیم صهیونیستی ضمن دعوت به تقویت روابط ریاض با تل‌آویو، ایران را دشمن کشور خود خواند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «سعاد الشمری» نویسنده و فعال زن سعودی نیز به صف کسانی که خواستار عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند، پیوست.

الشمری در گفت‌وگویی با شبکه صهیونیستی «کان‌نیوز» و در اظهاراتی جهت خوش‌خدمتی به صهیونیست‌ها مدعی شد: «اسرائیل دشمن [ما] نیست بلکه ایران دشمن است».

بر اساس این گزارش، وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که همکاری اقتصادی و فرهنگی و تجاری میان عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی شکل بگیرد.

الشمری، صهیونیست‌ها را «مردمی خوب» ادعا کرده و  خواستار تداوم حوادثی مانند انفجار هفته گذشته در تأسیسات نطنز شد: «اگر مردم خوبی مثل شما در پشت پرده این انفجارها هستید پس آن را متوقف نکنید (به آن ادامه دهید)».

این اولین باری نیست که الشمری دعوت به عادی‌سازی روابط می‌کند، وی سال گذشته نیز در گفت‌وگویی مدعی شد، سفر به «اسرائیل» از آرزوهای سعودی‌ها و مردم کشورهای حاشیه خلیج فارس است.

بر اساس این گزارش، الشمری به تأیید مطلق «محمد بن سلمان» ولی‌عهد سعودی، تبیلغ عادی‌سازی روابط، ترویج شرب خمر و مصرف مواد مخدر و امثال آن معروف است.

انتهای پیام/خ


( ۳ )

نظر شما :