ادعای هاآرتص درباره "دست‌یابی ایران" به اطلاعات موبایل وزیر جنگ اسرائیل

۲۱ تیر ۱۳۹۹ | ۰۰:۵۹ کد : ۱۹۹۳۱۲۳ سرخط اخبار

یک روزنامه صهیونیستی با ادعای این که تلفن همراه وزیر جنگ رژیم صهیونیستی هک شده و ایران به این اطلاعات دست پیدا کرده است، به جوانب این موضوع در میان جریان‌های مختلف رژیم صهیونیستی و چالش‌های ایجاد شده در اثر آن پرداخت.

به گزارش ایسنا، روزنامه هاآرتص نوشت، در سه کارزار انتخاباتی پی‌درپی و سرسختانه‌ای که بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و بنی‌گانتس رهبر ائتلاف آبی-سفید این رژیم در آن شرکت داشته‌اند، بحث هک شدن اطلاعات تلفن همراه گانتس و دسترسی ایران به این اطلاعات یکی از دلایل تنش و بدگمانی میان نخست‌وزیر، وزیر جنگ و سران سرویس‌های سری رژیم صهیونیستی شده است.

در ماه مارس سال ۲۰۱۹، آمیت سیگال خبرنگار کانال دوازده رژیم صهیونیستی افشا کرد که مدت کوتاهی پیش از آن که گانتس به طور رسمی به عرصه سیاست وارد شود، برای شرکت کردن در نشستی با سران سرویس اطلاعاتی شین بت احضار شد. ناداو آرگامان رئیس این سرویس به گانتس اطلاع داد که تلفن همراه او هک شده است و محتوای آن برای ایران در دست است.

یک دلیل برای این که موضوع هک از جانب ایران رو به فراموشی نیست و اهمیت آن کم نشده است، این است که وقتی نفتالی بنت در مقام وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بود، مقامات امنیتی این رژیم درباره هک شدن تلفن گانتس از سوی ایران و اهمیت آن به او توضیحاتی داده بودند که بنت از ارائه نظری در این باره خودداری کرد.

انتهای پیام


( ۲ )

نظر شما :