سوء استفاده از شرایط کنونی لبنان؛ ممنوع

۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۲۷ کد : ۱۹۹۴۳۱۴ سرخط اخبار

رئیس جمهور با اشاره به مشکلات مردم لبنان در پی فاجعه انفجار در بندر بیروت، تاکید کرد: الان وقتش نیست که هیچ طرفی بخواهد از این واقعه سوء استفاده کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، آقای روحانی در ادامه اظهاراتش در جلسه هیات دولت، گفت: جمعی از مردم لبنان در پی حادثه سه شنبه قبل کشته و مجروح شدند و این ملت دچار خسارت عظیم شد.
رئیس جمهور با تاکید بر کمک به مردم لبنان، افزود: جمهوری اسلامی ایران از همان ساعات اول، اهدای کمک هایش را با پرواز دو فروند هواپیمای ۷۴۷ به لبنان در صبح چهارشنبه آغاز کرد و دارو، تجهیزات و مواد لازم را فرستادیم.

آقای روحانی گفت: همین روز‌های اخیر باز با دو فروند هواپیمای دیگر، محموله‌های کمک به مردم لبنان را ارسال کردیم و در تماس تلفنی با رئیس جمهور این کشور قول دادم که اگر نیازی دارند، بگویند تا کمک کنیم و حتی اعلام آمادگی کردم که به بازسازی بندر بیروت کمک کنیم.

رئیس جمهور، وحدت، آرامش و یاری کردن به لبنان را نیاز کنونی این کشور دانست و ابراز اطمینان کرد: مردم عزیز، قوی و بزرگوار لبنان که در حوادث مختلف این کشور ایستادگی کردند در این حادثه نیز موفق خواهند بود و از این واقعه سخت نیز عبور خواهند کرد.


( ۱ )

نظر شما :