رضایی: ترامپ با خیانت اعراب و شانتاژ رسانه‌ای به دنبال گدایی رأی در غرب آسیاست

۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۱ کد : ۱۹۹۴۳۷۲ سرخط اخبار

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در واکنش به برخی ادعاهای رسانه‌ای مطرح شده در خصوص توقیف کشتی‌های نفتکش حامل محموله نفتی ایران از سوی آمریکا گفت: نفتکش⁩‌ها ایرانی نیستند و پرچم ایرانی هم ندارند.

به گزارش ایسنا ابراهیم رضایی در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت:«کاری به پروپاگاندای رسانه ای ⁧ترامپ⁩ نداشته باشید; ⁧نفتکش⁩ ها ایرانی نیستند و پرچم ایرانی هم ندارند.ترامپ با خیانت اعراب و شانتاژ رسانه ای به دنبال گدایی رأی در غرب آسیاست. ما وارد بازی فیل ها و الاغ ها نمی شویم ولی راه تأدیب را خوب میدانیم.»

شب گذشته وال استریت ژورنال به نقل از یک «مقام رسمی» در خبری مدعی شد که آمریکا چهار کشتی را که حامل سوخت ایران بوده اند توقیف کرده است و این کشتی ها به نام‌های«لونا»، «پاندی»، «برینگ» و «بلا» «بدون استفاده از  نیروی نظامی» «در چند روز گذشته» توقیف شده اند.

یک مقام مسئول نیز ادعاهای مطرح شده را تلاشی برای فضاسازی غیر واقعی و قدرت سازی دروغین برای آمریکا عنوان و خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران همانگونه که بارها اعلام کرده است به هرگونه اقدام خصمانه برای محدود سازی حقوق قانونی خود واکنش متقابل نشان خواهد داد و تاکنون به هیچ کشوری اجازه اقداماتی از این دست را نداده است.

انتهای پیام

 
 
 


نظر شما :