تقاضای نادران برای تصمیم‌گیری به موقع در خصوص طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها

۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۲ کد : ۱۹۹۷۷۶۰ سرخط اخبار

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خواستار اتخاذ تصمیم به موقع در خصوص طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی شد.

به گزارش ایسنا، الیاس نادران در جریان جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی و قبل از ورود به جزییات طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها در تذکری بیان کرد: بنده از همکاران استدعا دارم با توجه به این‌که امروز مجلس شورای اسلامی در حال تصمیم گیری مهم است که به حیثیت کل نظام و مجلس باز می‌گردد اجازه دهند تا این تصمیم به موقع اتخاذ شود و از بیان کردن پیشنهادات متعدد در خصوص طرح اقدامی راهبردی برای لغو تحریم‌ها خودداری کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: با توجه به این‌که اکثر پیشنهادات نمایندگان متمرکز به ماده ۶ و ۹ این طرح می‌باشد تقاضا داریم تا رای استمزاجی گرفته شود و ما وارد بحث و بررسی پیشنهادات در ماده ۶ و ۹ شویم تا ان‌شاء‌الله هرچه زودتر تصمیم‌گیری نهایی در خصوص این طرح در مجلس شورای اسلامی صورت گیرد.

رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکری بیان کرد: ما موظف هستیم تا آیین‌نامه را رعایت کنیم. اکنون ۱۳۰ پیشنهاد در خصوص این طرح مطرح شده است و ما نمی‌توانیم با گرفتن رای استمزاجی حق قانونی افراد را زیرپا بگذاریم. اکنون دو راه‌حل وجود دارد یا این‌که ۱۳۰ پیشنهاد به کمیسیون ارجاع شده و در آنجا مورد بحث و بررسی قرار گیرد چرا که رسیدگی به این پیشنهادات هر کدام ۲۵ دقیقه زمان در صحن علنی می‌خواهد یا این‌که ماده به ماده در صحن قرائت شود و دوستان لطف کنند و از پیشنهادات خود بگذرند.


نظر شما :