ایران و پاکستان همکاری های نظامی خود را ارتقاء می دهند

۰۵ آبان ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۴ کد : ۲۰۰۷۱۴۹ سرخط اخبار

در دیدار هیات نظامی پاکستان با معاون تربیت و آموزش سپاه برارتقای سطح همکاری و تعاملات سپاه با ارتش پاکستان در زمینه ی آموزش های نظامی تاکید شد.

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ هیات نظامی کشور  پاکستان به سرپرستی دریابان عبدالباسط بات مدیر کل آموزش ارتش پاکستان  با سرتیپ پاسدار غلامرضا نوشادی معاون تربیت و آموزش سپاه دیدار کرد.


هیات پاکستانی در ابتدای این برنامه از نمایشگاه ملی دستاورد ها و توانمندی های تجهیزاتی نیروی هوا فضا ی سپاه بازدید کردند .

 معاون تربیت و آموزش سپاه  در این نشست مشترک که مسئولین تربیت و آموزش سپاه و نیرو های زمینی ،هوافضا و دریایی سپاه نیز حضور داشتند ؛ضمن خوشامدگویی و خیر مقدم به هیات پاکستانی، با تاکید بر اشتراکات مهم دینی ،فرهنگی و حسن همجواری دو کشور به تشریح عملکرد و توانمندی های آموزشی و عملیاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اوج تحریم های ظالمانه و همه جانبه استکبار جهانی پرداخت.

سردار نوشادی همچنین در این دیدار با تاکید بر نقش و تاثیر دیپلماسی آموزشی بر دیپلماسی دفاعی و سیاست خارجی کشور ها ،آمادگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  برای توسعه و افزایش سطح روابط و تعاملات آموزش نظامی دو کشور را اعلام کرد.

در ادامه این نشست دریابان عبدالباسط بات  با اظهار خشنودی از سفر به جمهوری اسلامی ایران و تشکر از میزبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تحسین توانمندی ها و پیشرفت های فناورانه سپاه پاسداران در حوزه هوا فضا، از سطح بالای پیشرفت ها و آمادگی عملیاتی سپاه علیرغم تحریم های گسترده ابراز شگفتی و خشنودی کرد.

 مدیر کل آموزش ارتش پاکستان در این نشست بر افزایش سطح همکاری و تعاملات آموزش های نظامی 2 کشور تاکید و اعلام آمادگی کرد.


( ۵ )

نظر شما :