امام جمعه موقت اصفهان: از سخنان دوپهلو در مذاکرات وین پرهیز شود

۰۸ آذر ۱۴۰۰ | ۱۲:۴۷ کد : ۲۰۰۷۹۸۳ سرخط اخبار

امام‌جمعه موقت اصفهان گفت: دولت سیزدهم طبق منویات مقام معظم رهبری حرکت می‌کند و به همین دلیل باید از گفتن سخنان دوپهلو در مذاکرات وین پرهیز شود تا بهانه‌ای به دست دشمن ندهیم.

محمدتقی رهبر در گفت‌وگو با ایسنا درباره مذاکرات هسته‌ای که از امروز 8 آذر در وین، آغاز می‌شود، اظهار کرد: نتیجه مذاکرات قابل پیش‌بینی نیست، سیاست جمهوری اسلامی ایران کاملاً روشن است و همواره بر این مواضع تأکید دارد که نباید به دشمنان ملت ایران باج دهیم به طوری که دشمن نتواند از این مذاکرات سوء استفاده کند.

وی افزود: با وجودی که به نتایج این مذاکرات خوش‌بین نیستم، اما از هر نتیجه‌ای که به نفع منافع ایران و ملت باشد استقبال می‌کنیم و تیم دیپلماتیک ایران هم بدون شک این موارد را رعایت می‌کنند. دولت سیزدهم طبق منویات مقام معظم رهبری حرکت می‌کند و به همین دلیل باید از گفتن سخنان دوپهلو در این مذاکرات پرهیز شود تا بهانه‌ای به دست دشمن ندهیم.

امام‌جمعه موقت اصفهان، تصریح کرد: تحریم‌ها برای ملت ایران کمرشکن بوده است و بی‌قید و شرط باید این تحریم‌های ظالمانه لغو شود و باید به گونه‌ای رفتار کنند که حق ایران کاملاً حفظ شود. طرف‌های برجام به خوبی می‌دانند که ایران به تعهدات برجامی خود عمل کرد و این آمریکا بود که از این توافقنامه خارج شد.

رهبر گفت: به هر حال خواسته‌های ایران برای طرف‌های مقابل مطرح می‌شود که طرف‌های مذاکره کشورمان باید با حسن نیت در مذاکرات وین حاضر شوند.

انتهای پیام


نظر شما :