مدودف: ناتو خود را منحل کند،جهان نیازی به این سازمان جنایتکار ندارد

۰۹ آذر ۱۴۰۱ | ۱۲:۵۵ کد : ۲۰۱۶۱۵۵ سرخط اخبار

معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه گفت: جهان متمدن به ناتو، یک "سازمان جنایتکار" که کشورهای عضو آن تنها حدود 12 درصد از جمعیت جهان را تشکیل می دهند، نیاز ندارد.

به گزارش ایسنا به نقل از تاس، دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه در کانال تلگرامی خود نوشت: "کشورهای ناتو بیش از 12 درصد از جمعیت کره زمین را تشکیل نمی‌دهند. جهان متمدن به این سازمان نیازی ندارد. باید در برابر بشریت ابراز ندامت کند و خود را به دلیل جنایتکار بودن منحل کند."

به گفته این مقام امنیتی روسیه، ناتو به راحتی آنچه را که در سرتاسر جهان انجام داده بود، از جمله سازماندهی کودتاهای دولتی و سرنگونی رهبران مشروع دولت، "به راحتی فراموش کرده است".

مدودف افزود که به نظر می رسد این سازمان و رهبری آن نیز تلفات غیرنظامی متعدد ناشی از عملیات و تدارکات تسلیحاتی برای رژیم های افراطی را فراموش کرده‌اند.

مدودف همچنین در مورد اظهارات اخیر ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو در مورد لزوم حفظ حاکمیت و استقلال اوکراین اظهار نظر کرد. او گفت: "اما او هیچ اشاره‌ای به تمامیت ارضی اوکراین نکرد. مثل اینکه قرار است پیروز شود، اما ظاهرا با یک قلمرو از دست رفته." اگر همانطور که (ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو) اشاره کرد، ناتو سیستم های پاتریوت را به همراه پرسنل ناتو به متعصبان اوکراینی عرضه کند، آنها بلافاصله به هدف قانونی نیروهای مسلح ما تبدیل می‌شوند.


( ۳ )

نظر شما :