برندهای ایرانی وارد می شوند

صنایع پوشک ایران درصدد تصاحب بازار روسیه

۱۲ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۰ کد : ۲۰۱۸۰۵۰ اخبار اصلی اقتصاد و انرژی
در کل، ۱۵ تا ۲۰ برند ایرانی وارد بازار می شوند. نمایندگان آنها مذاکره با مدیران مراکز خرید و وزارت صنعت و تجارت روسیه را انجام داده اند و قرار است به زودی همگی وارد بازارهای روسیه شوند. یکی از تولید کنندگان حتی اولین قرارداد برای عرضه کالا را به پایان رسانده است. ارزش این قرارداد ۱۵ میلیون دلار تخمین زده می شود.
صنایع پوشک ایران درصدد تصاحب بازار روسیه

دیپلماسی ایرانی: برندهای لباس از ایران تا پایان سال در روسیه حضور خواهند یافت. به زودی در قفسه های فروشگاه های داخلی می توانید لباس زیر رسول حسن، شلوار جین علیرضا "Alireza" و همچنین بلوزهای سمیرا "Samira" را پیدا کنید. در کل، 15 تا 20 برند ایرانی وارد بازار می شوند. نمایندگان آنها مذاکره با مدیران مراکز خرید و وزارت صنعت و تجارت روسیه را انجام داده اند و قرار است به زودی همگی وارد بازارهای روسیه شوند. یکی از تولید کنندگان حتی اولین قرارداد برای عرضه کالا را به پایان رسانده است. ارزش این قرارداد 15 میلیون دلار تخمین زده می شود.

مشتریان روسی از لباس های ایرانی چه انتظاری دارند؟ به احتمال زیاد، چیزهایی که در مجموعه مارک های شرقی وجود دارد، مینیمالیستی و متوسط خواهد بود. ایران عمدتا در تولید محصولات چرمی تخصص دارد و کیف و کفش ها و لباس های چرمی ایران در جهان زبانزد است. قدرت تولید ایران، کفش است. این کشور همچنین لباس تولید می کند، اما نمی توان گفت که موقعیت برخی از رهبران بزرگ جهان در صنایع پوشاک را دارد.

در این میان، 50 درصد از تقاضای داخلی روسیه، توسط تولید کنندگان خودشان ارائه می شود، بنابراین، آنها در همه بخش ها تجربه دارند. لباس های ایرانی، لباس هایی هستند که مطابق با قوانین جهان اسلام هستند.

فعلا، برندهای ایرانی قصد دارند خریداران را با قیمت پایین جذب کنند. تولید کنندگان ایرانی وعده می دهند که لباس آنها ارزان تر از محصولات ساخت ترکیه خواهد بود. اما، همان طور که کارشناسان خاطرنشان می کنند، شرکت های داخلی و شرکت های خارجی به رقبای اصلی این برندهای ایرانی تبدیل می شوند.

در حال حاضر، برخی از تامین کنندگان لباس وضعیت بازار روسیه را به میزان قابل توجهی بهبود بخشیده اند. به عنوان مثال، میزات محصولات تولید کنندگان ازبکستان، قزاقستان و قرقیزستان در مقایسه با سال گذشته دو برابر شده اند. در سال 2023 میلادی، کارشناسان انتظار افزایش شدید محصولات ترکیه و چین را دارند و انتظار می رود بخش عمده ای از محصولات آنها راهی بازارهای روسیه شوند.

منبع: کامرسنت / تحریریه دیپلماسی ایرانی

کلید واژه ها: ایران روسیه ایران و روسیه روابط ایران و روسیه صادرات ایران صادرات ایران به روسیه صادرات پوشاک صادرات پوشاک ایران به روسیه صنایع پوشاک اقتصاد روسیه


( ۱۰ )

نظر شما :

علی ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۹
ایران در حد و اندازه ای نیست که بتونه با ترکیه و چین در بازار روسیه رقابت کنه. چه در صنعت پوشاک چه در سایر محصولات.حتی در بهترین شرایط هم در زمانی که روابط ترکیه و روسیه خراب بود و محصولات کشاورزی ترکیه نتوانست به بازار روسیه برسه ایران نتوانست جای ترویه رو بگیره .چون تاجرهای ایرلن ته توان ان ر دارن و نه حمایت دولت رو .
خارج از موضوع ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۸
این که میگن چوب خدا صدا نداره ، هم درسته و هم مثالهایش متنوع . امروز گروهی تحت عنوان سلبریتی شده اند سوهان روح مردم . هم با پز دادن زندگیشان و هم اظهار نظرهایشان . اگر ترمز سلبریتی ها سر وقت کشیده و جلوی ثروت اندوزی های عجیب و غریبشان از یک سو و دروغ پردازیهایشان از سوی دیگر گرفته شده بود الان ملت ایران چند تا دشمن کمتر داشت . چوب خدا آه و نفرین معلمی است که دارایی ناچیزش الان شده قسمتی از مبل میلیاردی فلان سلبریتی که دستش در کاسه ملت و دم چرخانش سمت کن و اسکار و جاهای دیگر است . چوب خدا صدا نداره و وقتی بخوره دوا هم نخواهد داشت . دنیا سرای آزمون و خطاست اما ای کاش حکومتها دچار خطا نمی شدند که تاوانش ... ذره ای از مرگ شهادت گونه فلان آتش نشان نمی گویند اما مرگ فلان توله یوز را کرده اند چماق و می کوبند روی روح و روان ملتی که آنقدر مشکلات دارد که توله یوز در آن گم است و نمی دانی گریه کنی یا بخندی اگر تسلیت توله یوز را از فلان هتل لاکچری رو به دریای فلان کشور توریستی ، شلیک کرده باشند سمت مخ مردم بی نوای کوچه و بازار . هیچ چیز به اندازۀ اجرای دقیق قانون به حکومت برکت نمی دهد مخصوصا اگر قانون قرار باشد روی فلان شخص مشهور یا فلان شخص صاحب تریبون و یا فلان آقازاده اعمال شود . چه جاهای زیادی که مصلحت ( اغلب من در آوردی ) را فدای قانون کردیم و حالا گزیدن ده انگشت که هیچ ، هزار انگشت هم روغن ریخته را باز نمی گرداند .
ابراهیم قدیمی ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۵:۴۹
صنایع پوشاک ایران باید صحیح باشد۔
ابراهیم قدیمی ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ | ۲۰:۰۱
سایز واندازه وسلیقه ورنگ مورد علاقه ایرانیان وروسها متفاوت است۔توجه به سلیقه ورنگ مورد علاقه وطرح برروی تی شرت ها در بازار یابی بسیار اهمیت دارد۔مطالعه ای در این موارد برای موفق شدن در بازار ضروری است۔