هاشمی رفسنجانی سردار فداکار جمهوری اسلامی است

۲۶ مهر ۱۳۸۸ | ۲۱:۳۶ کد : ۶۰۲۸ سرخط اخبار
عسکراولادی هاشمی رفسنجانی را سردار فداکار و بزرگ جمهوری اسلامی خواند.
هاشمی رفسنجانی سردار فداکار جمهوری اسلامی است

مهر- دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری ، هاشمی رفسنجانی را سردار فداکار و بزرگ جمهوری اسلامی خواند و در مورد مطالب مطرح در ارتباط با وابستگان ایشان نیز گفت : من هیچ اتهام ثابت شده ای از بستگان ایشان ندیده ام و خودشان نیز گفته اند اگر موضوعی است پیگیری کنید و به نتیجه برسید.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب الله عسگراولادی در نشست مطبوعاتی خود که بعد از ظهر یکشنبه در دفتر جامعه اسلامی مهندسین برگزار شد در پاسخ به سئوال خبرنگارمهر که دیدگاه جبهه پیروان خط امام و رهبری را درباره مسائل و حملات مطرح شده علیه چهره های انقلاب از جمله آیت الله هاشمی رفسنجانی جویا شد ، گفت: اگر بخواهیم آیت الله هاشمی رفسنجانی را از زبان مقام معظم رهبری بشناسیم ایشان فرمودند "حداقل اینکه سابقه آشنایی من با هاشمی رفسنجانی 52 سال است و وی هیچگاه از نظام چیزی نخواست و حتی برای نظام نیز هزینه کرده است."

وی با تاکید بر سابقه انقلابی هاشمی رفسنجانی و تعاریفی که امام راحل از ایشان دارند، گفت: بنده نیز ایشان را از زمان زندان می شناسم و اثری که وی به عنوان سردار بزرگ انقلاب دارند ، بر هیچ کس پوشیده نیست.

عسگراولادی درباره طرح شبهه علیه بستگان هاشمی رفسنجانی گفت : من هیچ اتهام ثابت شده ای از بستگان ایشان ندیده ام و خودشان نیز گفته اند اگر موضوعی است پیگیری کنید و به نتیجه برسید.

وی تاکید کرد: در سرداری ، فداکاری و انقلابی بودن هاشمی رفسنجانی هیچ شکی نیست و ایشان همواره سردار قبل از انقلاب ، حین انقلاب و سردار در جمهوری اسلامی می ماند. ایشان شخصیتی هستند در راس دو بال خبرگان رهبری و مجلس تشخیص مصلحت نظام.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه هاشمی رفسنجانی سالیان سال در مبارزات انقلاب اسلامی هزینه اعلامیه ها را می پرداخت، افزود: ایشان درپیشاپیش مسیر انقلاب قرار داشته اند.

گروهک ریگی مسئولیت اقدام تروریستی را پذیرفت

ایسنا-
دادستان زاهدان با بيان اين‌که گروهک مالک ريگى مسووليت اقدام تروريستى سيستان و بلوچستان را پذيرفته است، گفت: اجساد کشته شدگان در اين حادثه تروريستى به پزشکى قانونى منتقل شده است.

محمد مرزيه در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا، درباره آخرين وضعيت حادثه تروريستى صبح امروز در سيستان و بلوچستان اظهار کرد: طبق آخرين اخبار بين 30 تا 35 نفر از مردم عادى، سران طوايف و عشاير و فرماندهان سپاه به شهادت رسيده‌اند.

وى با بيان اين‌که اين اقدام تروريستى در پى عمليات انتحارى به وقوع پيوسته است در تشريح چگونگى آن گفت: نمايشگاهى از دستاوردهاى محلى براى بازديد عموم برپا شده بود که قرار بود قبل از تشکيل جلسه از اين نمايشگاه بازديد کنند که يک نفر که از قبل به خود بمب وصل کرده بود وارد نمايشگاه شده و اين عمليات تروريستى را انجام داده است.

مرزيه با اشاره به اين‌که در اين حادثه 28 نفر زخمى شده‌اند، افزود: اجساد کشته شدگان به پزشکى قانونى منتقل شده و افراد زخمى اين حادثه نيز در حال انتقال به بيمارستان‌هاى مرکز استان هستند.

دادستان زاهدان با تاکيد بر اين‌که تاکنون فردى به عنوان مظنون بازداشت نشده است، افزود: گروهک مالک ريگى مسووليت انجام اين اقدام تروريستى را قبول کرده است.

ایران، آژانس و فروشندگان سوخت دور یک میز


فارس- ترکيب نشست کارشناسى سه جانبه ايران، آژانس و فروشندگان سوخت راکتور تهران که دوشنبه بعد از ظهر و سه‌شنبه (27 و 28 مهر) در وين برگزار مى‌شود، مشخص شد.  

«حميدرضا عسگرى» مشاور سازمان انرژى اتمى،‌ «مهدى خانيکى» مديرکل حوزه رياست سازمان انرژى اتمى و مديرکل پيشين پادمان‌هاى هسته‌اى و سه تن از کارشناسان فنى و حقوقى سازمان انرژى اتمى به رياست «على اصغر سلطانيه» نماينده ايران در آژانس بين‌المللى انرژى اتمى در اين نشست حضور خواهند يافت.
همچنين معاون انرژى آمريکا، معاون آژانس فدرال اتمى روسيه و نماينده فرانسه در آژانس بين‌المللى انرژى اتمى هر کدام به همراه هيئتى از کارشناسان فنى در اين نشست شرکت خواهند کرد.
اين نشست که در محل آژانس بين‌المللى انرژى اتمى برگزار مى‌شود، به ميزبانى «ويلموس چرونى» دستيار ويژه مديرکل و مسئول سياست گذارى و روابط خارجى آژانس خواهد بود.
به گزارش فارس، متعاقب درخواست ايران از آژانس براى تامين سوخت راکتور تهران و اعلام آمادگى کشورهاى مذکور اين نشست برگزار مى‌شود.
آمريکا و روسيه پيشنهاد دهندگان اوليه فروش سوخت به ايران بودند و پس از آن نيز فرانسه تقاضاى شرکت در اين معامله را داده است.
بر اين اساس کليه ابعاد فنى، حقوقى و قراردادى تامين سوخت راکتور تهران در نشست 27 و 28 مهر مورد بحث و بررسى قرار مى‌گيرد.

موسسه سعدی شناسی حداد در خارج از کشور

پرچم - دکتر حداد عادل رئیس سابق مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس هشتم قصد دارد موسسه سعدی شناسی در خارج از کشور تاسیس کند.  

هدف از تاسیس این موسسه ترویج زبان و ادبیات فارسی و تبلیغ روش مند این زبان در میان مردمان دیگر کشورهاست. به همین دلیل، دکتر حداد عادل با شناسایی و ارتباط گیری با دانشمندان و اساتید زبان فارسی در کشورهای آسیایی و اروپایی از آنان برای همکاری با این موسسه دعوت کرده است.

در حال حاضر اعضای هیات مدیره این موسسه رو به نهایی شدن بوده و به زودی این موسسه تبلیغ زبان فارسی اعلام موجودیت خواهد کرد. از پشتوانه مالی و جزئیات برنامه های این موسسه  و نیز تعداد شعبات اصلی و فرعی آن خبری در دست نیست.

تازه‌ترین اتهام خوئینی‌ها:ترور شهیدمطهری!

عضو ارشد حزب موتلفه اسلامی گفت: با نگاهی به سوابق موسوی خویینی ها طی سه دهه گذشته می توان دریافت که وی مدیریت کودتای مخملی اخیر را بر عهده داشته است.   

حمیدرضا ترقی در گفت و گو با ایرنا تاکید کرد:با نگاهی به سوابق موسوی خویینی ها طی سه دهه گذشته و نقش او در ترور شهید مطهری به دست گودرزی یکی از عناصر گروه فرقان و همچنین حرکات ایضایی موسوی خویینی ها در روزنامه سلام و بروز حوادث 18 تیر جملگی نشان می دهد که او همیشه در قامت یک عنصر پشت پرده در صدد ایجاد کودتا و یا آشوب در جامعه اسلامی ایران بوده است.
ترقی ادامه می دهد: موسوی خویینی ها حتی در اتخاذ مواضع و مبانی سیاسی و نظری خودش ثبات ندارد وی در اوایل انقلاب با هدایت جوانان برای تسخیر لانه جاسوسی در قامت یک ضد امریکایی ظاهر شد.

وی گفت: اما وی در حال حاضر با قرار گرفتن در جریان آشوب طلبانه رضایت و خشنودی آمریکایی ها را فراهم کرده است که این خود نشان می دهد که او در تعیین خط مشی سیاسی و نظری خودش نوسان دارد.
ترقی گفت: می توان از موسوی خویینی ها به عنوان عنصر اصلی هدایت آشوب های اخیر یاد کرد و معتقدم که محمد خاتمی؛ میر حسین موسوی و مهدی کروبی ازسوی موسوی خویینی ها هدایت می شوند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بر همین اساس می طلبد که مسئولان به نقش موسوی خویینی ها در تدارک کودتای مخملی توجه بیشتری داشته باشند.

اقدام تروريستى امروز نتيجه عملکرد آمريکا است

فارس-
رئيس مجلس شوراى اسلامى با اشاره به خبرهاى مخفى و آشکار در مورد ارتباط آمريکايى‌ها با برخى از گروه‌هاى تروريستى، افزود: اقدام تروريستى امروز استان سيستان و بلوچستان نتيجه عملکرد آمريکا است.

على لاريجانى رئيس مجلس شوراى اسلامى امروز يکشنبه در فرودگاه مهرآباد و پيش از عزيمت به ژنو در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه تروريستى استان سيستان و بلوچستان، گفت: حادثه سيستان و بلوچستان يک حادثه بسيار مورد توجه است، يکى از اقداماتى که نظام جمهورى اسلامى ايران براى توسعه و آبادانى اين استان انجام داد و نسبت به آن اهتمام ورزيد شورايى است که مربوط به توسعه شرق کشور تشکيل شد.
وى با بيان اينکه هدف اصلى اين شورا ايجاد فضايى براى توسعه و آبادانى سيستان و بلوچستان بود، ابراز داشت: ايجاد آرامش و امنيت در استان سيستان و بلوچستان از جمله اهداف اين شورا بود، اقدامى که امروز صورت گرفت حرکتى است که در مقابل خواست مردم قرار گرفت.
لاريجانى با بيان اينکه مردم استان سيستان و بلوچستان مى‌خواهند محيطى داشته باشند که بتوانند آنجا سرمايه‌گذارى کرده و فعاليت‌هاى اقتصادى خود را رونق بخشند و مشکل اشتغال جوانان اين استان حل شود، خاطر نشان کرد: اين اقدام تروريستى در واقع چوب لايه چرخ توسعه استان سيستان و بلوچستان گذاشتن است.
وى در ادامه با اشاره به بعد ديگر اين اقدام تروريستى، تصريح کرد: اگر به گذشته توجه کنيم خبرهاى مخفى و آشکار زيادى وجود دارد که آمريکايى‌ها با برخى از گروه‌هاى تروريستى در استان ارتباط برقرار کردند و کمک‌ها را به آن‌ها انجام دادند که اين مسئله نشانگر خصومت آمريکايى‌ها نسبت به پيشرفت کشور ما است.
لاريجانى در عين حال گفت‌: اوباما رئيس جمهور آمريکا چندى پيش گفت ما دست خود را به سمت ايران دراز مى‌کنيم و در اين ميان ديديم که آمريکا دست خود را سرخ کرد و اقدام تروريستى را در استان سيستان و بلوچستان انجام داد، حالا بايد آمريکايى‌ها قبول کنند که مردم ايران حق دارند تبليغات آن‌ها را باور نکنند البته اين اقدام تروريستى به زيان خود آن‌ها است که در واقع عمق فهم مردم را بيشتر خواهد کرد و درک آن‌ها را نسبت به اتفاقات اين استان افزايش خواهد داد.
لاريجانى همچنين گفت: آمريکايى‌ها مى‌دانند که ايران در اعمال خود جدى است و بايد به اين مسئله توجه داشته باشند که ارتباط با ايران بايد از سر صداقت نه فريبکارى باشد.
رئيس مجلس شوراى اسلامى در پايان اظهار داشت: ما اين اقدام تروريستى استان سيستان و بلوچستان نتيجه اقدامات آمريکا مى‌دانيم که نسبت به منافع ملى ايران صورت مى‌گيرد.

واکنش دفتر آیت‌الله جوادی آملی به تحریف و سوءاستفاده رسانه‌های زنجیره‌ای

آینده:
درپی تحریف و سوء استفاده رسانه‌های زنجیره‌ای از بیانات حضرت آیت الله جوادی آملی، دفتر این مرجع تقلید با انتشار اطلاعیه‌ای  اخباری که از سوی برخی سایت‌ها از درس اخلاق این مفسر قرآن منتشر شده است را تکذیب کرد. به گزارش خبرنگار آینده، در پی سخنان این مفسر قرآن در درس اخلاق، برخی رسانه‌ها جمله‌ای غیرحقوقی را به ایشان نسبت داده و از قول ایشان نوشته بودند:«کسانی که امید به سقوط نظام و گرایش به بیگانه دارند، باید محاکمه شوند » این در حالی است که این جمله و محاکمه افراد به صرف یک آرزو یا گرایش نامشخص خلاف اصول اولیه و مسلم فقهی، حقوقی و شرعی است.

 


برخی دیگر از این رسانه‌ها نیز با ذوق زده شدن از این جملات تحریف شده، با انعکاس آن تلاش کردند این فقیه برجسته را حامی اغراض سیاسی خود جلوه دهند. اما دفتر آیت الله جوادی آملی با انتشار اطلاعیه‌ای  اخباری که از سوی برخی سایت‌ها از درس اخلاق این مفسر قرآن منتشر شده است توضیحاتی ارائه داد.

در این توضیح که نسخه ای از آن برای خبرگزاری رسا ارسال شده، آمده است: به اطلاع مردم شریف می‌رساند آنچه به عنوان محور اصلی در جلسه درس اخلاق روز پنج شنبه مورخ 23/7/88 حضرت آیت الله جوادی آملی(حفظه الله) در جمع دانشجویان، طلاب، فضلا و اساتید مطرح شده، بیان تفاوت بین اخلاق، فقه و حقوق بوده است.

در این رابطه ارتباط مرموز با بیگانه، مَرَض سیاسی دانسته شده که حکم تکلیفی آن یعنی حرمت را فقه بیان می کند و جریان حقوقی آن را دستگاه قضائی به عهده دارد و بیماری سیاسی بودن آن و راه درمان آن را اخلاق عهده دار است.

اخبار قبلی

انبارلويى: وابستگى موسوى،خاتمى و کروبى به بيگانگان و منافقين محرز است

نبوی: حاميان موسوی پايبند جمهوری اسلامی اند
کلينتون براى گفت‌وگو درباره ايران به روسيه مىرود
کلینتون: تا ابد منتظر ایران نمی مانیم
تقلب گسترده‌اى در انتخابات افغانستان روى داد
 طرح ده ماده اى اوباما يک فاجعه بزرگ است
اقدام توهین­ آمیز ماموران ترکیه در قبال زنان ایرانی
برلوسکونى: هرگز استعفا نمى‌دهم
دیدار پوتین و معاون اول احمدی نژاد
اگر حق وتو را بردارد شایسته جایزه است
تور اروپایی کلینتون با محوریت موضوع ایران
 حمايت لندن از حق هسته اى ايران
اولین حضور سیاسی چاوز،فرماندهی کودتا

هنوز هم کاپشن مى پوشم !
هيئت آمريکايى از آقاى جليلى خواست با آنها مذاکره کند
هاشمی: آلمان به ایران مدیون است
جلال طالبانی در واشنگتن
تکذیب ملاقات با مقامات امریکایی در واشنگتن
خانه تکانی متکی
باراک اوباما در عراق


نظر شما :