موسوی نمی تواند در دانشگاه تدریس کند

۱۹ اسفند ۱۳۸۸ | ۲۲:۵۶ کد : ۷۱۶۰ سرخط اخبار
 موسوی نمی تواند در دانشگاه تدریس کند

آفتاب-  فرهاد دانشجو گفته که موسوی مدرک فوق لیسانس معماری دارد و نمی‌تواند در دانشگاه تربیت مدرس تدریس کند.

وی در عین حال افزوده که میرحسین موسوی در شرایط کنونی در دانشگاه تربیت مدرس تدریس نمی‌کند و تاکنون نامه‌ای از فرهنگستان هنر مبنی بر پایان ماموریت وی به این دانشگاه فرستاده نشده است.

دانشجو اظهار داشته که که آقای موسوی در دانشگاه تربیت مدرس به صورت «تجربی» تاریخ انقلاب اسلامی تدریس می‌کرده و عضو «گروه سیاسی» این دانشگاه بوده است.

اظهارات این مقام دانشگاهی در شرایطی ایراد می‌شود کامران دانشجو وزیر علوم در هفته‌های اخیر از اخراج قریب‌الوقوع استادانی که به مبانی اسلامی اعتقادی ندارند، خبر داده است.



مشایی با 17 شغل، رکورد ‌الهام را‌شکست

اگر تا پیش از آغاز به کار دولت دهم، غلامحسین الهام را دست راست احمدی نژاد و مرد چند شغله دولت می دانستند،
حال بی شک این عنوان به اسفندیار رحیم مشایی، رئیس دفتر رئیس جمهور اختصاص دارد.

به گزارش سرویس سیاسی«فردا» طرفداران و حامیان دولت اعم از بدنه اجتماعی یا گروه های سیاسی و چهره های مذهبی و علمی، چه بخواهند و چه نخواهند، رحیم مشایی یارگرمابه و گلستان و مورد وثوق احمدی نژاد است. مقام ها و مسئولیت های متعدد و البته متفاوتی که به رغم مخالفت و اعتراض بسیاری از اصول گرایان و حتی برخی همکاران احمدی نژاد، به رحیم مشایی رسیده به خوبی گواه بر این است که او بیش از هر کس دیگر در مجموعه دولت و حلقه نزدیکان به رئیس جمهور، اعتماد احمدی نژاد را به خود جلب کرده است.

این اعتماد در حدی است که بنا بر برخی گمانه های نسبتا قوی و قابل تایید، برخی از همکاران سابق همچون غلامحسین الهام، صفار هرندی، محسنی اژه ای و باقری لنکرانی به خاطر انتقاد و مخالفت با حضور پررنگ مشایی در دولت، از ادامه همکاری با دولت در دوره جدید باز ماندند.

در درجه اول غلامحسین الهام بود که بر خلاف انتظارات عمومی و پیش بینی های رسانه ها، نه تنها معاون اول رئیس جمهور نشد که اساسا عضویت در شورای نگهبان را بر حضور در دولتی که رحیم مشایی معاون اول آن باشد، ترجیح داد.

صفار هرندی یکی دیگر از مجموعه مخالفان رحیم مشایی در توضیحی به روز معرفی همکاران دولت دهم در مشهد اشاره کرده و تصریح کرده که اعضای هیات دولت در مشهد بعد از معرفی تک تک افراد عضو در کابینه جدید صلوات می فرستادند تا اینکه نام اسفندیار رحیم مشایی هم خوانده شد و صلوات ها در گلو خشکید.

گروه سیاسی «فردا» در زیرلیست کامل مسئولیت ها و سمت های اسفندیار رحیم مشایی که در طول عمر دولت نهم و دهم به وی داده شده را به معرض دید مخاطبان قرار می دهد و قضاوت در مورد این سوال که« براستی یک فرد چه میزان توانایی و تخصص برای فعالیت در مسئولیت های مختلف دارد؟» را به عهده خود مخاطبان می گذارد.

 -1
رییس دفتر رئيس جمهور (3 مرداد 1388)؛ رییس جمهور طی حکمی مشایی را انسانى مؤمن و فداکار و مورد اطمينان کامل دانست و ابراز امیدواری کرد که مشایی با همراهى همه همکاران و با توکل بر خدا و توسل به حضرت مولا صاحب الامر(عج) همچون گذشته در تلاش براى خدمتگزارى به ملت بزرگ و نظام ولايى جمهورى اسلامى موفق و سربلند باشد.

-2
سرپرست نهاد ریاست جمهوری ( 28 شهریور 1388)؛ احمدی نژاد با نظر به اهميت امور مربوط به نهاد رياست جمهورى در این حکم آورده است: با اعتمادى که به شما دارم، جنابعالى را با جفظ سمت به سرپرستى نهاد منصوب مى نمايم. توفيقات جنابعالى را در سايه توجهات حضرت ولى عصر(عج) از درگاه ايزد سبحان مسئلت مى کنم.

-3
نمایندگی ویژه رئیس جمهور جهت تصمیم‌گیری در مورد نحوه اجرای اختیارات هیات وزیران در امور نفت (30 مهرماه 1388).

-4
ریاست شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ( 10 آبان 1388)؛ هيئت وزيران بنا به پيشنهاد رئيس جمهور و به منظور ايجاد هماهنگى ميان سا


نظر شما :