صالح راهی بیمارستان شد

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ | ۱۶:۴۲ کد : ۱۲۷۰۲ سرخط اخبار
دیکتاتور یمن بدلیل زیاده‌روی در مصرف مواد مخدر و فشار عصبی شدید راهی بیمارستان شد و برخی منابع از سومین سکته مغزی خفیف او خبر دادند.
 
به گزارش فارس به نقل از رسانه‌های عربی، منابع آگاه پزشکی یمن اعلام کردند که "علی عبدالله صالح " رئیس‌جمهور یمن بدلیل تشدید یک بیماری مزمن بطور ناگهانی، راهی بیمارستان "48 " در صنعاء شد.

برخی منابع رسانه‌ای اعلام کردند که دلیل این وخیم شدن وضعیت جسمانی صالح، زیاده‌روی او در مصرف مواد مخدر و خوردن گیاه مخدر "قات " که معمولا در یمن استفاده می‌شود، است.

از سوی دیگر یک مقام مسئول عالیرتبه نزدیک به صالح به روزنامه کویتی "الرای " گفت: علی عبدالله صالح از دو سال پیش از خوردن قات اجتناب می‌کند و دیگر حتی سیگار نمی‌کشد. اما به اعتقاد پزشکان بیمارستان وابسته به نیروهای ویژه یمن، صالح این روزها کم‌خوابی شدیدی داشته و بدلیل زیاده‌روی در مصرف قات و مواد مخدر دیگر راهی بیمارستان شده است و به همین دلیل به او توصیه کرده‌اند که استراحت کند. بویژه این‌که این روزها وی به شدت از نظر روحی، روانی و جسمی خسته است.

پزشکان به او هشدار داده‌اند که اگر این وضعیت ادامه یابد، حال او در روزهای آتی وخیم‌تر خواهد شد.

روزنامه رسمی "الثورة " نیز بدون هیچ توضیحی اعلام کرد که صالح تنها برای انجام برخی معاینات پزشکی روتینی راهی بیمارستان شده است.

خبرگزاری عراقی "النخیل " نیز به نقل از منابع آگاه از سومین سکته مغزی خفیف عبدالله صالح خبر داد و دلیل آن را زیاده‌روی او در مصرف مواد مخدر دانست.

این درحالی است که دیکتاتور یمن این‌روزها برغم تداوم تظاهرات‌های مردمی همچنان به سرکوب وحشیانه آنها می‌پردازد و حاضر به کناره‌گیری از قدرت نیست و تشدید موج انقلاب در این کشور هر بار با سرکوب خونین از سوی رژیم حاکم در یمن مواجه شده است.


نظر شما :