شورای همکاری متهم به دست داشتن در کشتار مردم یمن

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۰ | ۱۴:۲۲ کد : ۱۲۷۵۷ سرخط اخبار

دبیرکل حزب دموکراتیک یمن کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و بهخصوص عربستان سعودی را مسئول کشتار و خونهای ریختهشده مردم در یمن معرفی کرد.

به گزارش فارس، سیفعلی الوشلی روز شنبه در گفتوگو با شبکه خبری العالم گفت: هیچ طرحی از شورای همکاری خلیج فارس برای مذاکره با رژیم صالح و یا دادن فرصت به ادامه حکومت این دیکتاتور پذیرفته نخواهد شد.

وی افزود: جوانان انقلاب همه طرحها و توطئههای رژیم های منطقه به ویژه عربستان سعودی را که در حمایت از رژیم مطرح شد تا علی عبدالله صالح زمان بیشتری در قدرت باقی بماند، خنثی کردند.

الوشلی همچنین تلاش های کشورهای شورای همکاری خلیج فارس را برای وارونه نشان دادن تحولات یمن و ارائه تصویر بحرانی از آن و اینکه انقلاب نیست رد کرد.

وی گفت: رژیم یمن در برابر انقلاب توفنده مردم قرار دارد و نمی تواند حتی با حمایت های شورای همکاری نیز در برابر مردمی که با هدف براندازی رژیم دیکتاتوری برخاستهاند، ایستادگی کند.

الوشلی تاکید کرد: مردم این کشور با همه گروه های مردمی همسو تا زمان براندازی رژیم ایستاده اند و توطئه های منطقه ای برای حمایت از علی عبدالله صالح را با شکست مواجه میکنند.

دبیرکل حزب دموکراتیک یمن با اشاره به اینکه حوادث یمن در روزهای گذشته بیانگر آن است که مردم تا زمان براندازی رژیم و محاکمه سران جنایتکار آن به مبارزه ادامه می دهند، درباره چالش های بزرگ پیشِ‏روی انقلاب هشدار داد و از مردم خواست تا زمان نابودی نظام دیکتاتوری مقاومت بیشتری از خود نشان دهند.



نظر شما :