وزارت خارجه جنایات اخیر اسرائیل را محکوم کرد

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۰ | ۱۴:۳۴ کد : ۱۲۷۹۶ سرخط اخبار

وزیر امور خارجه کشورمان در رابطه با حوادث اخیر در مرزهای فلسطین اشغالی که منجر به شهادت تعدادی از عزیزترین فرزندان امت اسلامی به دست جنایتکاران رژیم صهیونیستی شد، ابراز نگرانی کرد.

به گزارش فارس به نقل از اداره کل اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه، علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه کشورمان ضمن محکومیت شدید تیراندازی سربازان اشغالگر علیه تظاهر کنندگان فلسطینی در لبنان، کرانه غربی و جولان تحت اشغال، این اقدام صهیونیست‌ها را برخلاف موازین و قطعنامه‌های بین‌المللی دانسته و از مجامع بین‌المللی خواستار رسیدگی هر چه سریعتر به این جنایات صهیونیستی شد.

وزیر امور خارجه کشورمان با تأکید بر حق طبیعی مردم فلسطین در بازگشت به سرزمین آبا و اجدادی خود و با تبریک به جوانان امت اسلام در شکل‌دهی به این حرکت پرشور که بدون تردید برخواسته از بیداری اسلامی و مردمی ایجاد شده در سطح منطقه می‌باشد، تنها راه مواجهه و برخورد با سیاست‌های سرکوبگرانه رژیم صهیونیستی را مقاومت گسترده مردمی در برابر این رژیم عنوان کرد.

وی بر ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در کنار مردم فلسطین و جوانان غیوری که این روز در اعتراض به اشغال فلسطین توسط صهیونیست‌های دست به اعتراض زدند تأکید و این حرکت را نوید بخش آینده‌ای روشن برای تحقق خواسته امت عربی و اسلامی دانست.


نظر شما :