مطالعات ویژه پنتاگون درباره ایران

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۰ | ۲۰:۳۶ کد : ۱۲۸۲۵ سرخط اخبار
امیر دریادار علی شمخانی رییس مرکز تحقیقات راهبردی- دفاعی از مطالعات ویژه پنتاگون درباره ایران خبر داد و گفت: پنتاگون در مورد چالش های فراروی جمهوری اسلامی ایران کار می کند که این امر نشان دهنده اهمیت ایران نزد آمریکایی هاست.

به گزارش ایرنا، شمخانی روز دوشنبه در همایش سراسری نقش و جایگاه زنجیره تامین در ناجا افزود: هنگامی که پنتاگون درباره اوضاع اقتصادی و نیز وضعیت اینترنت و شبکه‌های اجتماعی در ایران تحقیقات و مطالعات ویژه‌ای انجام می دهد، نشانگر این است که موضوع جمهوری اسلامی ایران در دستور کار ویژه دولتمردان آمریکایی قرار دارد.

وی با تاکید بر لزوم اتخاذ تدابیر مناسب برای جلوگیری از وقوع تهدیدها اظهار داشت: نیروی انتظامی به عنوان بخشی از نیروهای مسلح در سه وضعیت قرمز، سفید و سبز در مقوله امنیت دخیل است.

شمخانی تصریح کرد: تهدیدها در دنیای امروزی به سمت تروریسم سوق پیدا کرده است که به استثنای رژیم صهیونیستی، دولتی که عنوان تروریسم را داشته باشد، نداریم.

رییس مرکز تحقیقات راهبردی- دفاعی دهه آینده را متعلق به شبکه‌های اجتماعی دانست و افزود: در این شبکه‌ها، حلقه‌های شخصی کارکرد خاص دارند که این امر می‌طلبد نسبت به تجزیه و تحلیل شبکه‌های اجتماعی در ایران اقدام کنیم.

نظر شما :